donderdag 11 maart 2021

Feel Good Stampin' Bloghop

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop begint om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h

Post met link naar bijbehorend YouTube filmpje! 


Hallo! 
Welkom op mijn blog! Leuk dat je (weer) even voorbij komt! Het 'Feel Good Stampin' bloghop-team komt weer in actie. We hopen je met deze bloghop een 'Feel Good'-gevoel te kunnen geven. Vandaag is het thema: een Sketch! We hebben allemaal met eenzelfde schets een kaart gemaakt. Ik heb er drie voor je! Hoe je verder kunt hoppen, lees je onderaan dit bericht! 


Ik maakte twee kaartjes met de nieuwe Butterfly Brilliance set, aangevuld met een tekst uit de Nederlandse set 'Kaartje van mij' en bloemen uit het zwart-witte True Love DSP.

Hieronder de sketch / schets die we gebruikt hebben:

 

De nieuwe suite is nu al te bestellen en komt terug in de nieuwe jaarcatalogus! De suite bestaat uit een stempelset, stansen en 2 soorten DSP (designpapier). Dit is het eerste kaartje, met gele vlinders:


 

En in het YouTube filmpje wat ik maakte, speciaal voor deze hop, om te laten zien hoe ik deze kaartjes heb gemaakt! Je vindt de link ietsje naar beneden.


Omdat ik het idee heb dat deze nu al populaire suite meer gebruikt zal worden tijdens de hop, heb ik nog een andere variant gemaakt! Met de leuke 'Zoo Globe' set. In plaats van een gewone cirkel, heb ik de globe op die plaats gebruikt. Verder is de opzet zoveel mogelijk hetzelfde. Zo zie je dat je met dezelfde schets een heel andere kaart kunt maken als je een andere set als uitgangspunt gebruikt!


In de set zitten hele leuke diertjes en andere afbeeldingen, meer nog dan ik hier laat zien. Voor de afbeelding en informatie van deze set en alle andere producten, kijk je even onderaan dit bericht! 


Ik maakte vorige week ook al een bericht over de vlinder -set, met veel voorbeelden. Mocht je dat bericht ook willen lezen, klik dan HIER. En dan nu de link naar het YouTube filmpje:


En dan nu: hoppen!! Je kunt op de namen van de dames hieronder klikken om naar de verschillende blogs te gaan. Veel plezier!!!


Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne x


------------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 15 maart. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjar 2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. 
Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen!

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten. Lekker veel variatie met 2 totaal verschillende sets. Leuk gedaan. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke inspiratie voorbeelden. Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei geweldige kaarten Yvonne!
    Superleuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne