woensdag 27 januari 2021

KleurenKaartenTeam januari

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Het is alweer de laatste woensdag van de maand.. Januari is al zo weer voorbij! Wat vliegen de dagen voorbij als ze op elkaar lijken he?! Heb jij dat ook? Bij ons is alles rustig in huis gelukkig, maar buiten is het echt een wereld waarvan je denkt; Is dit Nederland? Echt ongelofelijk wat er allemaal gebeurd... Ik vind het vooral erg voor de ondernemers die al zo hard geraakt worden en dan nu dit... Waar gaat dit stoppen...

Nu over naar wat vrolijkers! Het KleurenKaartenTeam van Martina komt weer in aktie! Ik las laatst op het blog van Martina (klik HIER) dat het al 10 jaar bestaat! En jee, ik was er gewoon de eerste keer al bij... Dan merk je pas hoe snel de tijd gaat! Maar echt SU-per leuk dat het nog steeds loopt! Ook deze maand doe ik weer mee met een kaartje!


De kleuren van deze maand zijn 'een speciale kleur groen' (voor mij Stampin' Up! kleur Pretty Peacock, tja ik denk in SU-kleuren, sorry :) ) en Magenta (Stampin' Up! kleur Magenta Madness):


Ik maakte een kaartje met bloemen, uitgeknipt uit het True Love DSP, waar ook het zwart-wit randje uit komt. Ik heb de bloemen ingekleurd met Blends. De achtergrond heb ik gemaakt met een Blending Brush en inkt. De tekst komt uit de gratis Sale-a-Bration set 'Heal your hart', welke er ook in het Nederlands is. De tekst is met de hand uitgeknipt (Fuzzy Cutting!)...


Als laatste heb ik lint, enamel dots en stras gebruikt om de kaart verder af te maken. Ook de binnenkant van de kaart is weer bewerkt:



Je vindt alle informatie over de gebruikte producten iets verder naar beneden. Bestel je voor 60 euro? Dan zoek je dus (bijvoorbeeld) de 'Heal your hart' stempelset gratis uit!

Ik kom in ieder geval even bij iedereen langs vandaag of morgen! Ik heb zo'n drukke anderhalve week (t/m vrijdag) i.v.m. o.a. het KaartenBuffet@Home komende zaterdag, een kaarten-swap met het mijn team, welke ik georganiseerd heb en meer... Maar wel SU-per leuk allemaal natuurlijk!!  Vervelen doe ik me in ieder geval zeker niet ;)

Een hele fijne woensdag!! Veel inspiratie-plezier bij iedereen!!

Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! 



De nieuwe MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari is in gegaan! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 1 februari. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door uiterlijk voor 17.00u die middag, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.



26 opmerkingen:

  1. Prachtige bloemenkaart in deze kleuren Yvonne, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het juiste groen kiezen was voor mij een beetje lastig, maar voor jou zéker niet, wat een mooie kaart is dit, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met deze kleuren! Je maakt er altijd zo'n mooi geheel van! en weet je de naam van jouw blog heeft mij deze maand geïnspireerd! Ik heb theekopjes op mijn kaart! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Yvonne! Leuk de gestencilde achtergrond met die vrolijke dots en ook de binnenkant niet vergeten.. Top!
    En ja wat een akelige beelden afgelopen week hè.. mijn zonen studeren allebei in de grote stad en krijgen het geweld van dichtbij mee, doodeng vind ik het en vreselijk voor alle ondernemers die al zoveel op hun brood kregen afgelopen jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende bloem op je prachtig kaartje Yvonne....het is echt helemaal AF!
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige bloem op je mooie kaart. Heel mooi geheel.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterend kaartje in deze KKT kleurtjes Yvonne...wat heb je het allemaal weer moi bij elkaar geschikt tot een prachtig geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een heel MOOI kaartje gemaakt Yvonne.....echt jouw stijl.
    Enneh.....hier is het gelukkig ook rustig en te hopen dat het zo mag blijven.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Yvonne! echt een prachtig resultaat.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje, mooi stempel is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. weer een prachtige kaart Yvonne, heel mooi gemaakt.
    Ik word ook zo verdrietig als ik de beelden zie. Den Bosch waar ik zo graag eens rondwandel, Rotterdam, zo dicht bij ons vakantiehuisje, ... niet te geloven hoe bont die relschoppers het maken, zo triest ook voor al die slachtoffers die naast hun verlies aan inkomen door de lockdown nu ook nog die schade er bij krijgen... alsof het allemaal nog niet erg genoeg is...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Yvonne. Ik had helemaal gemist dat magenta een incolor is. Dat maakte het wel makkelijk voor jou... :-) Sterkte met je drukke week.
    En wat bijzonder dat je al vanaf het begin bij het kleurenkaartteam bent.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat mooi Yvonne. Je had de goede kleuren inkt, dat is handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een mooie kaart! Prachtige bloemen zeg, en het randje zwart maakt het helemaal af!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart! hele mooie bloem en mooi met de stippen op de achtergrond.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaarten geweldig mooie bloemen.
    Liefs Chantal
    ik zie dat je op instagram zit? Zal eens zoeken. Ik ben onder Chantalcards op instagram
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een toffe kaart Yvonne!! En wel super dat je vanaf het eerst begin al meedoet.
    En ja NL, ik probeer mij er niet teveel van aan te trekken wat sommigen doen. Wel blij dat het wat rustiger wordt en dat het echt goed bestraft wordt.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi Yvonne, ook dat je de binnenkant niet bent vergeten. Het is ook ene echte frisse en kleurrijke kaart. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Yvonne,

    Wat een mooie lentekaart! Doet me al helemaal zin krijgen in beter weer en langere dagen!
    Mooi ook hoe je de binnenkant mee hebt aangepast!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart. Om vrolijk van te worden en alle zorgen te vergeten! X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Heelchique!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. te gekke uitwerking van deze kleurencombi
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Yvonne,

    Wat een onwijs gave kaart heb je gemaakt.
    De kleuren knallen van de kaart. Heerlijk!
    Hartelijke groet, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart, hele mooi "bloementoef".

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne