woensdag 25 oktober 2023

KleurenKaartenTeam oktober

 Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Er is weer een maand voorbij! Vandaag komt weer het KleurenKaartenTeam van Martina in actie!! Kijk even op de pagina van Martina voor haar eigen bijdrage(n) en voor de lijst met de namen van wie er meedoen deze maand! Klik HIER

Ik moet meteen een excuses aanbieden... Want afgelopen maand kwam ik er door omstandigheden niet aan toe om bij iedereen een reactie achter te laten.. Echt heel erg.. Maar dat zal ik deze keer zeker wel doen! 

De kleuren voor deze maand zijn: Appelblauwzeegroen met roest! Ehhh ja, die viel weer niet mee, want welke kleuren passen daar dan bij? En die mening zal vast verschillen :) Dit werden mijn kaartjes, in 'Copper Clay' en 'Lost Lagoon'.

Dit was de inspiratie-afbeelding met kleuren: 


Ik maakte dit keer 2 kaartjes.. Ik had namelijk eerst de kaart met de typemachine gemaakt, want ik wilde die set weer eens gebruiken! Maar bedacht me dat ik deze set nog niet zo lang geleden ook al voor het KleurenKaartenTeam had gebruikt.. Dus maakte ik nog een kaart met eens set die ik nog maar weinig heb gebruikt, met het schip! Het is de set 'On the Ocean'. 


Het papier op de achtergrond is het 'Oxidized Copper' papier. Ik vond het helemaal bij de opdracht passen en vandaar deze kleuren :) 

Je vindt alle gebruikte producten en hoe te bestellen, onderaan dit bericht! 


En dit is de kaart met de typemachine uit de set 'Just my Type'. 


Alle onderdelen, ook de teksten, komen uit deze set! 


Dat waren de kaartjes!

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (komende maandag, 30 oktober 19u) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht.

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Bedankt voor je bezoekje!! Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 



Paper Snips
[103579]
€ 13,50

15 opmerkingen:

  1. Twee heel mooie kaarten in de KKT kleuren, Yvonne! Ook heel verschillend, door het onderwerp. Grappig dat je het je eer te na vond om de typemachine opnieuw te gebruiken omdat je die al eerder had gebruikt...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee leuke kaarten met mooi DP!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow leuke achtergronden voor de leuke stempels geslaagde kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel toffe kaarten voor het KKT! Heel mooi met dat achtergrondpapier!
    Misschien een leuk idee om elke maand je typmachine te gebruiken, wordt een kleurrijke reeks zo ;-)
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn twee hele mooie kaartjes in deze kleuren Yvonne....wat gaaf dat je het juiste achtergrondpapier in huis had!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie kaartjes en dat achtergrond papier past er zeker mooi bij! Heel mooi gedaan met de zeilboot! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaartjes, vind die met het schip wel heel stoer, leuk dat je zulk mooi achtergrondpapier hebt gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie kleuren, ik dacht toch wel in de goede kleur die jij gebruikt hebt. Het meedoen blijft vooral leuk en als er dan nog twee mooie kaarten uitrollen is de missie helemaal geslaagd. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee zeer mooie kaartjes Yvonne, mooi ook met het designpapier als achtergrond, waar precies de kleuren inzitten.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toffe kaarten zijn het geworden!! Ik ben ook weg van je achtergrond.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 toffe kaarten heb je gemaakt
    Ik heb mee gedaan maar mijn naam staat erniet bij
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk geworden met deze materialen, mooie kaartjes voor het KKT van deze maand!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Yvonne!
    Je hebt heel leuke kaarten gemaakt in de kleuren van het KKT.
    Wat een gaaf papier is dat glimmende! Heel mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Yvonne,
    Wat een super mooie kaarten maakte je! Ik vind het achtergrondpapier ook geweldig en past helemaal bij deze opdracht.
    Dankjewel voor jouw leuk bericht op mijn blog!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi gedaan hoor, het achtergrond papier ken ik niet, en ja ik koos bermuda bay maar klopt lost lagoon gaat ook prima
    groetjes Caroline
    http://stampingwithcaroline.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne