maandag 23 oktober 2023

GastDesigner Global Design Project

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Een extra berichtje op deze maandag! 

Ik mag bij de nieuwe challenge van het Global Design Project (klik HIER) GastDesigner zijn! Dit, omdat ik de vorige kleuren-challenge winnen mocht.

Dus aan de slag met de nieuwe kleuren en dit werd mijn kaartje:


Dit zijn de kleuren waarmee je deze week een kaartje kunt maken voor de challenge: 


Mooi he?! Ik maakte er een herfst-kaartje mee, maar dan in niet-echt-herfstkleuren, maar wel heel leuk om te maken! 


Je vindt de gebruikte materialen onderaan dit bericht! 

Ik maakte een bloem met cirkel-stansen en een aantal cirkels bestempeld met de boom-doorsnede uit de stempelset 'Ringed with Nature'. 


De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (VANAVOND,  maandag 23 oktober 19u) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht.

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag nog!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Paper Snips
[103579]
€ 13,50

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kleurencombinatie. Heel mooi ook hoe je de grote bloem hebt gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne