woensdag 27 juli 2022

KleurenKaartenTeam

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.


 Hallo!! Welkom op mijn blog! 

Het is weer de laatste woensdag van de maand en dus: tijd voor het KleurenKaartenTeam van Martina! Klik HIER om naar Martina's blog te gaan. Je ziet daar wie er allemaal meedoen en natuurlijk wat Martina zelf gemaakt heeft!! 

Dit is mijn bijdrage:


De kleuren voor Lichtgeel met Magenta!! Of voor mij in Stampin' Up! kleuren: So Saffron en Melon Mambo :)

KleurenKaartenTeam juli 2022


Ik kreeg meteen een zomers gevoel bij de kleuren! Dus wilde ik ook een zomers kaartje maken! Ik trok de Sweetest Cherries bundel weer eens uit de kast, stempels met pons. Daarnaast zaten in het DSP 'Awash in Beauty' precies de goede kleuren! De achtergrond en de bloemen komen uit dit DSP!

De kersen hebben een iets andere kleur.. Dat komt omdat ik op watercolor papier de beide kleuren heb gemengd! Ik stempelde de kersen eerst met So Saffron en daarna met Melon Mambo. Daarna spritste ik er water over zodat de kleuren in elkaar overliepen. 


Als laatste, toen de afdrukjes droog waren, heb ik met het beetje Melon mambo inkt wat nog op de stempel zat, een afdrukje eroverheen gezet.

De tekst is op dezelfde manier, maar dan alleen met So Saffron. En ik heb een klein beetje vals gespeeld, ssstttt... Nouja, vals.. Ik wilde voor de delen die ik wat duidelijker wilde hebben, zoals de steeltjes, geen zwart gebruiken, dat stak teveel af, dus gebruikte ik daarvoor Merry Merlot. 


Dat was het weer! Je vindt alle gebruikte materialen ondraan dit bericht. Ik ben benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben! Ik kom gauw kijken bij iedereen!!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen (in België!!) of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne woensdag!! Tot gauw!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende maandag, 1 augustus, om 19.00u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (Via webwinkel betaal je met creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles graag voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder.
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com


Water Painters
[151298]
€ 16,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi, in onze magenta had het ook gekund, om in te bijten, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Yvonne,
    Hoe leuk zijn die kersen op jouw kaart! Ze springen er gewoon uit... Tof met die felgele tekst er bij. Mooie kaart werd het zeker!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk en vrolijk kaartje, leuk hoe je de kersen stempelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zomers kaartje in de KKT kleuren. Je kersen zien er uit om in te bijten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart in de KKT-kleuren Yvonne!
    Nany

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry het is zo langgeleden dat ik per ongeluk mij reactie heb verwijderd. Hier nogmaals mij reactie: Wat een prachtige kaart voor het KKT.

      Verwijderen
  7. Mooi kaartje met de kersen, je hebt de kleur mooi gemaakt, dank voor deze kleine cursus:-) , lekker zoet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem geweldig en ieTs smokkelen mag dat maakt het allemaal toch wat speelser? Gewoon ook doen waar je blij van wordt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk zomers kaartje. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne