woensdag 29 april 2020

KleurenKaartenTeam april

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post
to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Allereerst een dankjewel aan iedereen die al volger is geworden van mijn nieuwe pagina!
Ik heb een nieuw blog gemaakt, omdat ik problemen had met mijn oude blog. Mocht je hier voor het eerst langskomen en je wilt me (weer) volgen, leuk!!!

Vandaag heb ik een bericht voor het KleurenKaartenTeam van Martina! Vorige maand was ik het vergeten, maar ik doe graag weer mee! Oranje en lichtblauw, oftewel in Stampin' Up! kleuren: Pumpkin Pie en Balmy Blue.


Ik maakte deze kaart met de Silhouette Scenes stempels en de Sweet Silhouette dies. Je vindt alle benodigdheden onderaan dit bericht.


Ik heb de boomtak alleen links vast geplakt, zodat de kleine takjes en bladeren los hangen voor meet diepte in de kaart. 

Hieronder staat mijn allereerste YouTube filmpje! Ik hoop dat het een duidelijk filmpje is. Laat rustig je (ongezouten) mening weten! Daar kan ik van leren :) Maar zo kun je precies stap voor stap zien hoe deze kaart gemaakt is!

Klik op de afbeelding om het filmpje te bekijken! Of klik HIER.

Ik hoop vandaag en anders morgen iedereen te kunnen bezoeken die ook meedoet! 
Klik HIER om naar Martina's blog te gaan, om te kijken wat zij gemaakt heeft en voor een overzicht van iedereen die meedoet! 

Fijne woensdag en blijf gezond!!

Liefs, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 4 mei
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!


De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!!
Je vindt alle informatie in de sidebar en onder de tabjes bovenaan deze pagina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Klik op de onderstaande afbeeldingen en je krijgt meer informatie via mijn website.


Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stamparatus
[148187]
€ 59,00

24 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart.
    Groetjes,Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje Yvonne, mooie uitwerking met dit stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje in de kleuren van het KKT!
    Je filmpje is prima Yvonne, mooi uitgelegd allemaal! Chapeau!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is heel mooi gedaan. Pracht kaartje
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje met die silhouettes er op, Yvonne. Mooi tafereel!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Yvonne,
    Wat een gave uitwerking van de KKT kleuren.
    Prachtig met die silhouetten erop.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Yvonne, en superleuk dat je er een filmpje bij gemaakt hebt. Ik ben je You-tube kanaal ook meteen gaan volgen dus hoop zeker op meer leuke filmpjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooi kaartje en wat een mooie kleuren! Leuk dat silhouet ervoor! Een super kaartje! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf kaartje in de KKT-kleurtjes! En duidelijke uitleg dmv het filmpje.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi gedaan, dit silhouettekaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Yvonne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal leuk is je kaartje geworden ! Geslaagd hoor, mooi
    bedankt voor je deelname deze maand !
    Hou het vooral gezond,
    lieve groetjes, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi met de sillhouette afbeelding, gave KKT kaart,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie creatie heb je gemaakt in de kleurencombi.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Yvonne..heel mooi die oranje gekleurde zon en daarop datleuke silhouette stempeltje een schitterend geheel!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook jij nog bedankt voor je schitterende verjaardagskaart die ik van je gekregen he..vandaag nog een 5 tal kaartjeserbij gekregen er staan er nu 49 prachtige kaartjes hier in de kamer te pronken....zoooo een feestelijk gezicht...
      xxx Rosina

      Verwijderen
  16. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, en ben ook meteen een volger geworden, je zal mij regelmatig wel zien langs komen. Groetjes, lairette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een super mooie achtergrond. Dat schommelende meisje komt zo prachtig uit!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi en goed bedacht! Prachtig die silhouetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super kaart zeg, het knalt eruit, hou ik wel van. En ik volg je weer hoor! Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De dagen zijn hier zo gevuld met huiswerk verbeteren, kinderen bezig houden en naaien zodat mijn kktrondje in hapjes en stukjes verloopt, daarom reageer ik zo laat.
    Maar jij bent de laatste!
    Je kaart is mooi met de silhouette bij de zonsondergang. Heel tof.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne