maandag 27 april 2020

NIEUW BLOG en Koningsdag

For English or another language, please use the translate button on the right. 
Please leave a message with this post if you would like to write me in English 
on the blog, instead of using the translation! 
Thank you so much  for visiting my website / blog!!


Welkom op mijn nieuwe blog!! SU-per leuk dat je mij hier ook wilt volgen!!

Ik ben gisteren en vandaag bezig geweest met het maken van een nieuw blog!
Ik had steeds meer problemen met mijn oude blog en ook het doorlinken vanaf mijn domein-namen www.yvonnevanbruggen.nl en www.thecreativeteacup.nl ging met hobbels. DUS werd het tijd voor een nieuwe pagina! Omdat ik blogger wel heel fijn vind (en verder niet zo technisch ben aangelegd), heb ik besloten een soortgelijke pagina te maken. Vanaf vandaag zal ik hier mijn posts plaatsen!!

Even kort voorstellen:
Mijn naam is Yvonne Spikmans - Van Bruggen, ik ben 41 jaar en woon samen met mijn man en 2 zoontjes in het Brabantse Boxtel. Ik kom uit Heesch, waar je me wellicht al eens hebt gezien in De Scrapbookwinkel, waar ik ruim 10 jaar met veel plezier heb gewerkt. Daarna ben ik aan mijn Stampin' Up! avontuur begonnen en doe dat nog steeds met veel plezier! Met een team van dames en een eigen klantenkring, mag ik iedere dag doen wat ik het liefste doe!

En dat hoop ik nog heel lang te kunnen blijven doen!!


Vandaag is het K / W-oningsdag! Maak er nog een mooie dag van en geniet van deze warmste Koningsdag ooit! Wel een betje tegenstrijdig he?! Voor je gevoel... Zo mooi weer en dan eigenlijk niet deze dag kunnen vieren zoals anders.. Maar wij hebben de vlag gewoon uit gehangen en de Jumbollen zijn al op :)

Ik hoop dat jullie mij ook hier weer willen volgen!! Na ruim 1325 posts (en daarvoor al een hele serie verwijderde posts), 517 volgers, bijna 13.000 reacties en bijna 800.000 (!) pageviews is het ook wel een beetje dubbel... Maar een nieuw begin kan ook heel positief zijn, dus daar gaan we voor!

Ik sluit af met een werkstuk welke ik voor Stampin' Up! maakte in 2017, om nog even in de sfeer te blijven! Ik houd er wel van :)


Ik zou het heel leuk vinden als je hier voorbij komt, om even een reactie achter te laten! Dan weet ik dat het allemaal werkt :) Tot gauw!!

Liefs, Yvonne


6 opmerkingen:

  1. Heel mooi je nieuwe blog Yvonne en ik ben natuurlijk ook volger geworden...wat zien die jumbollen er heerlijk uit...
    Ik heb gisteren genoeg lekkers op ...dus voor mij een gewone maandag vandaag
    maar ik moet je nog heel hartelijk bedanken voor je prachtig kaartje dat ik van je gekregen heb
    voor mijn verjaardag..Het maakte mijn dag nog feestelijker...super dank je wel!!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit!
    Succes met je nieuwe blog en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het werkt prima Yvonne!
    Wat een gezellig nieuw blog heb je aangemaakt!
    En de jumbollen9wat een leuke naam) zien er heerlijk uit.
    Groetjes en veel succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk kom ik je hier volgen, je 13e volger, hopelijk geeft dat geluk, hihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uiteraard volg ik jou hier nu, zou je posts niet willen missen! Succes ook met dit blog, gaat vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk volg ik je lieve Yvonne, bijna een nieuw huis en nu ook een nieuwe blog! En wat is je nieuwe blog mooi. veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne