vrijdag 1 mei 2020

Challenges Vrijdag

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post
to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!!

Vandaag een nieuw berichtje met een challenge! Want net als op mijn oude blog, ga ik gewoon door met 'Challenges Donderdag', al verschuift hij soms naar vrijdag :) Dit doe ik omdat anders berichten in die week wel heel dicht op elkaar zitten. 

Vandaag een kaartje voor de challenge van het Global Design Project! Klik HIER om naar de pagina te gaan. 


Het is de bedoeling deze week dat je de onderstaande schets gebruikt:


Mijn kaart werd Old Olive en Real Red met zwart-wit, door de afbeelding die ik gebruikte!


En vraag je je af waar deze afbeelding en tekst in zitten? Dat is in de speciale Digitale PDF die Stampin' Up! heeft gemaakt voor de tijd waar we nu in zitten! Allemaal toepasselijke teksten voor op kaarten die je kunt versturen in de Covid-19 tijd. De kosten zijn 12 dollar, of omgerekend ongeveer 11,20 euro en de complete opbrengst gaat naar het goede doel! 

Hieronder ben ik de zwart-wit tekstjes aan het knippen/snijden/ponsen en ze zijn er ook in kleur! De PDF heeft 17 pagina's, met eerst een korte uitleg en daarna alleen maar afbeeldingen die je dus kunt printen! Ik heb ze op A4 cardstock WhisperWhite geprint, zo zijn ze mooi stevig op een kaart.


Je kunt deze PDF bestellen via de Stampin' Up! website en is er dus ook in het Nederlands!! Kijk dan even goed of er bovenaan bij de titel van de set die je besteld 'Dutch' staat. Maar hij is er in diverse talen! KLIK HIER. Betaling kan per creditcard.


Blijf gezond en tot gauw!!

Liefs, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 4 mei
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.


Klik op de onderstaande afbeeldingen en je krijgt meer informatie via mijn website.

Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne