vrijdag 27 oktober 2023

Challenges Vrijdag

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Welkom op mijn blog / informatiepagina! Leuk dat je langskomt vandaag! 

Een dagje later dan anders, maar toch nog een challenges-bericht, Challenges Vrijdag dus! Met drie werkstukken om te laten zien.. Ik begin met een kerstkaart! De teller staat hier nu op 45 gemaakte kerstkaarten. Ik heb er nog heel wat te gaan, maar het begint wat te worden! 

Ik maakte een kaartje voor Stampin' Trough the Catalogue, te vinden op Instagram en Facebook. Daar staat op dit moment de set 'Christmas Classics' centraal.


De takjes op de achtergrond en bij de bloemen, en de tekst komt uit die set (zie onderaan dit blogbericht). De bloemen en gewone bladeren zijn gemaakt met de 'Abundent Beauty masks', inkt en Blending Brushes. Het zijn eigenlijk zonnebloemen, maar zo kunnen ze ook als kerstrozen! Vind ik ;)

De hartjes van de kerstrozen zijn bewerkt met de Wink of Stella, om de kaart nog feestelijker te maken! 

Het 2e werkstuk is een lay-out! Deze maakte ik vorige week. 


Ik was toen bezig met Halloween-kaartjes en wilde met de algemene patronen uit het 'Them Bones DSP' (DSP = Designpapier) iets anders doen. Er zit ook een vel met botjes in, dus ja, het werd een honden-layout! 

Niemand die ziet dat het Halloween-papier is toch?? 


De lay-out gaat over het teckeltje Tom, het hondje van mijn ouders. Hij is al 12 en het is echt zo'n lieverd! We hopen dat hij nog heel wat jaartjes bij mijn ouders zijn mag...

Het blauw uit zijn truitje past goed bij het DSP!

En de laatste kaart maakte ik tijdens de Facebook LIVE van afgelopen woensdag! 


Ik werk met de door mij samengestelde KwartaalKits, klik HIER voor meer informatie.

Ik bedenk nooit van tevoren wat ik ga maken, ik verzin het LIVE, om jullie zo mee te kunnen nemen in mijn (zoals ik dat noem) 'creatieve proces'. De kit die ik deze week gebruikte is de 'All about Autumn' kit. Dat is DSP met (herfst-) foto's en echt een hele uitdaging! 

Dit werd de kaart, samen met de stempels en stansen 'Perched in a Tree' met het roodborstje erop. Die heeft voor mij een speciale betekenis en je ziet ze nu echt overal! Zo leuk!


Wil je de LIVE terugkijken? Dat kan! HIER op mijn Facebook-pagina of HIER op mijn YouTube kanaal. Of hier:




Dat was mijn challenge-inspiratie van deze week!

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (komende maandag, 30 oktober 19u) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht.

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Bedankt voor je bezoekje!! Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

De belangrijkste producten:

Aspen Tree Dies
[159798]
€ 44,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

1 opmerking:

  1. Het is een hele serie met verschillende creaties. Ik vind ze allemaal best wel heel erg leuk. De L.O. met de hond is voor mij echt een toppertje, je ziet inderdaad niet dat het Halloweenpapier is.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne