zaterdag 28 oktober 2023

FAB InstaHop - Favorite Christmas Carol

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


De FAB Insta-hop begint op 15.00u! Op Instagram!

Een nog vrij nieuwe hop op Instagram! Ken je hem al?? Hop gezellig mee over de hele wereld en kijk wat mijn lieve en getalenteerde Stampin' Up! collega's hebben gemaakt!

Het thema van deze maand is: Favorite Christmas Carol! Oftewel: jouw favoriete kerst-liedje!! Nou, daar kunnen we wel wat mee ;)

Kun jij raden welk liedje het is???


Ja! 'Driving Home for Christmas'!! 

Dat liedje is natuurlijk een echte klassieker, maar ik vind hem ook echt het kerst-gevoel geven! Toen ik nog buiten de deur werkte (lees; De Scrapbookwinkel in Heesch), toen hoopte ik altijd dat als ik naar huis reed van werk, op de dag voor kerst, dat dit liedje op de radio zou komen! En heel af en toe was dat ook zo! Of ik zette hem zelf op natuurlijk ;) 

Het DSP 'Traditions of St. Nick' past er precies bij, samen met de Trucking Along bundel! Ik denk toch wel 2 van mijn favorieten op dit moment en op het moment dat ik dit schrijf, beide nog te bestellen, maar op is echt op!! (zie onderaan dit bericht).


De truck staat voor 'Driving' en op het DSP staat een huiskamer afgebeeld, 'home'! Dus zo past mijn kaartje bij mijn liedje :) 

Hoppen kan dus op Instagram! Je vindt me HIER of je zoekt me (overal op Social Media) als 'The Creative Teacup'!


Dat was mijn bijdrage!

Praktische info! De gebruikte materialen vind je nog iets verder naar beneden. De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (komende maandag, 30 oktober 19u) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht.

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Bedankt voor je bezoekje!! Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Paper Snips
[103579]
€ 13,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne