zondag 29 oktober 2023

Stempel-een-stapel kerstkaarten!!

    Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


LET OP!!! Lange post met veel ideetjes en een nieuwe @Home workshop!!


Ben jij al een eind op weg met je kerstkaarten?? Mijn teller staat nu op 43, maar ik heb er nog heel wat te gaan komende maand! 

Wil je in een handomdraai een stapel kerstkaarten maken? Dan heb ik 2 ideeën voor je in deze blogpost! En ik begin met kaartjes die ik gemaakt heb met een kit!!


De bovenstaande 3 kaartjes heb ik gemaakt met de voorbeelden die in de kit zelf zitten: Christmas Everywhere! Een kit met alles erin, ook een kleine inktpad, clearblock en stempelsetje!

Het bestelnummer is 162422 en deze kost €26,00. De set is voor 9 kaarten, met envelop. 
Je kunt HIER klikken voor alle informatie over de kit. Op is op!! Bestellen kan op alle bekende manieren! 


Echt een leuke kit om mee te werken!!


Ik ben ook zelf aan de slag gegaan met de producten en heb er andere versies van gemaakt! De onderstaande kaarten heb ik staand gemaakt. Verder heb ik twine en sequins toegevoegd en uit de kit ook de tropische bomen toegevoegd. 


Zo kun je de kaarten naar het zuidelijk halfrond sturen, want daar vieren ze kerstmis in de zomer!


Alles zit in de kit en met een beetje schuiven en producten toevoegen, maak je dus heel leuk je eigen versies!!


En dan de 3e set van 3 kaarten, daar voegde ik ook nog DSP (designpapier) aan toe! Het 'Merry, Bold and Bright DSP' past qua kleur perfect bij de kit! 


Ik laat de kaartjes nog even per stuk ook zien, zodat je goed kunt zien hoe mijn eigen versies eruit zien!





En als het stempelen allemaal in 1x goed gaat, houd je nog wat onderdelen over (reserve)!! Ik maakte daar deze 2 tags mee, met toevoegingen van de eerder genoemde producten. 

En toen was de kit echt leeg! Alleen de inkt, het block en de stempeltjes houd je natuurlijk over en kun je blijven gebruiken!!



Vind je het fijn om een stapel kerstkaarten te maken, om je voorraad aan te vullen?? Dan heb ik ook deze workshop bedacht!! Opgeven kan vanaf nu en zolang de voorraad van het DSP bij Stampin' Up! strekt. Voor meer (aanvullende) info, klik je HIER om het facebookbericht te bekijken. 


Praktische info! 

De gebruikte materialen vind je nog iets verder naar beneden. De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (MORGEN, maandag 30 oktober 19u) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht.

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Bedankt voor je bezoekje!! Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne