woensdag 1 november 2023

Challenges bijna Donderdag

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Welkom op mijn blog op deze nieuwe, bijna Challenges Donderdag!! 

Ik ben een beetje vroeg, omdat ik een kaartje vandaag al moet plaatsen.. Daarover verderop meer! Ik heb weer een rij kaartjes te laten zien die gemaakt zijn naar aanleiding van of met een uitdaging. Al ruim 10 jaar een vaste rubriek op mijn blog :) 

Ik begin met twee kaartjes, waarvan er eentje (de linkse) voor de challenge van het Global Design Project is en de 2e voor de 30-dagen challenge van oud Artisan collega Martin Mayhem! 


#GDP418 is een schets-challenge! Ik heb hem dit keer iets minder letterlijk genomen..


Ik heb de 4 strepen niet recht, maar scheef gebruikt! Eigenlijk niets voor mij hihi, maar zo vond ik de kaart mooier :) Het DSP wat ik gebruikte is het 'Garden Walk DSP' uit de najaarscatalogus. Daar zitten veel bloemen-patronen in, zo ook voor kerst!  De tekst komt uit de Nederlandse set 'Stralende kerst'. Losse tekstjes, die je boven elkaar kunt plakken als een kerstboompje! 


De teksten uit die set zijn echt heel erg leuk! En er zitten ook afbeeldingen in de set, maar die zitten niet op de kaart. 

 

De 2e kaart is voor de challenge van Martin Mayhem, die begint vandaag en is de hele maand november! Of ik het echt de hele maand ga volhouden, weet ik nog niet, maar ik ga mijn best doen! 
Het onderwerp voor dag 1 is:


'Shining Bright' en dat past bij deze kaart:


Dan heb ik een kaartje voor de nieuwe kleuren-challenge van Colour INKspiration, klik HIER.


Ik maakte een mix van verschillende stempelsets, dat vind ik zo leuk om te doen!! En dit zijn de kleuren:


Sets die je misschien in 1e instantie niet bij elkaar zou zien! Probeer het ook eens, het is echt leuk om te doen en zo trek je nog eens wat sets uit de kast!


De laatste kaartjes maakte ik vanochtend tijdens mijn Facebook LIVE: Thee en kaart! Gemaakt met de 'All about Autumn' KwartaalKit die ik samen heb gesteld. 


Het werden 2 kaartjes!! Met de Hexagon pons (alleen online te vinden). 


En een cadeau-verpakking! 


Je kunt de LIVE ook op YouTube terugkijken:



De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (dinsdag 7 november al vroeg) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht.

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Bedankt voor je bezoekje!! Fijne dag nog!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne