zondag 5 november 2023

Dutch Card Lovers - nieuwe challenge #378

 Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo lieve volgers! Daar ben ik weer met een nieuw blogbericht! De korte pauze bij Dutch Card Lovers is weer voorbij en dus hebben we een nieuwe challenge #378 voor jullie! 

Ellen bedacht de uitdaging: gebruik paddenstoelen op je kaart!! Klik HIER om naar het ChallengeBlog te gaan en te kijken wat de andere dames hebben gemaakt en hoe je mee kunt doen.

Ik moest even zoeken, maar ik had een stempel met stansje van een groepje van 3 paddestoeltjes in de set 'Ringed with Nature' zitten! Deze is nog verkrijgbaar en vind je in de Stampin' Up! jaarcatalogus! 

Dit werden mijn voorbeeldkaartjes: 


Iedere herfst weer komt bij mij de babydoekjes-techniek weer tevoorschijn :) Een techniek waarbij je babydoekjes gebruikt om verschillende kleuren in 1 stempelafdruk te krijgen. Ik zal een YouTube filmpje plaatsen onderaan dit bericht, wat ik al een tijdje terug heb gemaakt hierover. 


Ook de teksten zijn ermee gestempeld! De paddenstoeltjes zijn heb ik in bruin en rood gehouden.


Een 2e kaart is met een Early Espresso achtergrond gemaakt, hertjes erbij en de bladeren heb ik in een krans geplakt.


Echt herfst!! 


Dit is de video met uitleg over de baby-wipe techniek:




De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (dinsdag 7 november al vroeg) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht.

Er komen dinsdag nieuwe Online Only producten online en deze zijn al bekend (maar er komen er meer, die ook wij nog niet kennen):




Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Bedankt voor je bezoekje!! Fijne zondag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Cajun Craze Classic Stampin' Pad
Cajun Craze Classic Stampin' Pad
[126965]
€ 8,00
Linen Thread
[104199]
€ 6,25
Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige herfstkaartjes Yvonne! Deze techniek is idd perfect voor de herfst omdat de kleuren dan net zo mooi blenden als op echte herfstbladeren. Prachtig gedaan weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie herfstkaarten, mooi zoals de kleuren in elkaar overlopen en paddestoelen genoeg te zien hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaartjes heb je gemaakt Yvonne....en wat leuk gedaan met de reepjes jute!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaartjes met die paddestoelen!! Zo mooi gedaan met inkt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan zo met dezelfde kleurschakeringen te stempelen en de 2e met die hertjes vind ik erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige herfstkaarten Yvonne, leuke stempel heb je gebruikt. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne