woensdag 8 november 2023

Challenges (bijna) Donderdag - een rij kerstkaarten!

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Let op!! Lange post met 3 kerstkaarten :) 

Hallo!! Daar ben ik weer met een nieuw blogbericht! Leuk dat je even langskomt! 

Ik heb vandaag 3 kaarten om te laten zien, voor challenges Donderdag! Ja, ik ben weer iets te vroeg, maar beter te vroeg dan te laat! Zo kan ik de linkjes plaatsen bij de challenges... Nou, daar komen ze:


De eerste is voor de LiftChallenge! Klik HIER om naar het blog te gaan en de challenge en afmetingen etc. beter te bekijken! EINDELIJK doe ik weer een keertje mee! Ik vergat het steeds om op het blog te kijken en was ik iedere keer net te laat.. Maar deze keer ben ik op tijd en het is een hele leuke challenge!

Het is namelijk een model-kaart deze keer!! Het is de bedoeling dat je het model maakt en de voorkant van de kaart versiert!


Dit is de binnenkant geworden:


Ik gebruikte nog een keertje het 'Traditions of St.Nick' DSP (designpapier), echt kerst in mijn ogen! Het is nog steeds te bestellen! 

Het labeltje aan de binnenkant, met de tekst erop, steekt een beetje uit als je de kaart dichtdoet, maar dat vind ik juist wel leuk!! 


De 2e kaart is voor het Global Design Project! Klik HIER. #GDP419


Het thema deze week: een kerstkaart maken!!! Dat zie je nu op veel plekken, maar met nog heel wat kerstkaarten te maken, is dat helemaal niet erg :) 


Ik maakte de kaart tijdens mijn Facebook LIVE 'Thee en Kaart' vanochtend (woensdag). Je kunt hem terugkijken op mijn Facebook -pagina, klik HIER, of via mijn YouTube kanaal, klik HIER. Geef je een 'like-je' of 'hartje' als je kijkt?? Heel erg bedankt alvast!!!

Ik werkte met de 'Beary Cute' KwartaalKit die ik heb samengesteld.



En 'Last but not Least' een kaartje voor de challenge van mij en de dames uit mijn team op Facebook: Het SU-per Team! Challenge-pagina, klik HIER. Iedereen kan meedoen!!!


Het thema van november is: 


Ook een kerstkaart dus! Of misschien wel Sinterklaas :) Als er maar iets van Stampin' Up! op zit, nieuw of retired, dat maakt niet uit! Doe je ook met ons mee?? 

Deze kaart is mijn voorbeeld! Gemaakt met de Online Only bundel 'Horse and Sleigh', een Online Only bundel! Deze vind je HIER!


Wat je via diezelfde link ook vind, is de allernieuwste toevoeging aan de Online Only:


Ik was meteen verkocht en heb hem meteen besteld gisteren! Hij is vandaag al geleverd! Dus ik kan er gauw een keertje iets mee maken :)

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (maandag 13 november 19u) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. Alle producten gebruikt in dit bericht, zijn op het moment van typen nog te bestellen!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Bedankt voor je bezoekje!! Fijne zondag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


2 opmerkingen:

  1. Mooie serie kaartjes laat je zien, ik vind jouw laagjesopbouw altijd mooi! Le liftkaart is weer een plaatje, mooi tafereel op de voorzijde en binnenin ook erg leuk met het label dat mee vouwt. Dank je wel weer voor het meedoen met de Liftchallenge, Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker op dreef met je kerstkaartjes! Leuk, een beetje scrap stijl. Dat doe je natuurlijk wel vaker, maar nu leek het me iets meer als anders. Hoe dan ook, erg leuk! Tof uitgewerkt en superleuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne