vrijdag 10 november 2023

Nog een rij kerstkaartjes!

 Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


 Een heeeeeele rij kerstkaartjes!!! Allemaal in de afgelopen week gemaakt! Mijn teller staat nu op 62 kerstkaarten, maar ik heb nog wel wat te doen hoor! 

Ik probeer mee te doen met de '30 Days of Christmas Card making Challenge' van Martin's Mayhem, klik HIER. Je vindt de challenge op een speciale pagina waarop je mee kunt doen: klik HIER.

Het valt niet mee, maar tot nu toe kan ik het bijhouden! En dit zijn een aantal van de kaarten!

Deze 1e was voor 'Rockin' Around', dag 3, een liedje waarbij ik aan Home Alone moet denken, dus maakte ik een kaart met mijn versie van het Home Alone huis! Deze set is retired.



De ijsberen (Beary Christmas) zijn voor Dag 2 'Frosty Air'!


De gondel-kaart (set uit de najaarscatalogus, 'Above it all') is voor de kleuren challenge van Dag 4: 


Topping the Tree op dag 6: de kerstbomen op het achtergrondpapier (Traditions of St.Nick, Online Only') hebben een ster in de top en wij hebben 2 verschillende pieken, een zilveren ster en een echte piek. De jongens mogen ieder jaar kiezen welke in de top gaat!


En voor dag 8, Christmas Letters, maakte ik deze, met de Trucking Along bundel, de post uit de set Just my Type en de bomen en sneeuw uit de set Regal Reindeer. 





Dat waren ze voor nu! Op mijn Facebook en Instagram pagina's zie je iedere dag inspiratie!! Zie sidebar voor de linkjes.

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (maandag 13 november 19u) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. Alle producten gebruikt in dit bericht, zijn op het moment van typen nog te bestellen!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Bedankt voor je bezoekje!! Fijne zondag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne