woensdag 15 november 2023

Challenges (bijna) Donderdag

 Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Leuk dat je langskomt op deze woensdagavond / donderdag: tijd voor Challenges Donderdag!

Met vandaag een kaartje voor het Global Design Project! Klik HIER om naar het ChallengeBlog te gaan. 


Challenge #GDP420 loopt deze week en het is 'Case the Designer'! Een kaartje van mijn oud-Artisan collega Ann Alexander uit AustraliĆ«. Deze gebruik je ter inspiratie voor je eigen kaartje. 


Ik gebruikte een beetje de opzet, takjes, tekst, het oranje, maar dan op een eigen manier:


De ondergrond is gemaakt met de Sketched Plaid achtergrondstempel en met de bladeren-mask en embossing-paste, welke gekleurd is met inkt in Lost Lagoon.


Ik maakte er nog een 2e kaartje bij met dezelfde materialen. 


En de grote tekst uit de bundel 'Love for You'!


Dat waren de kaartjes voor nu!

Ik kan ook hier heel leuk nieuws delen: ik mag in 2024 nog een jaartje het Artisan DesignTeam van Stampin' Up! versterken! Echt een hele eer en ik heb er zin in! Dus je ziet komend jaar bij Stampin' Up! weer voorbeelden van mij voorbij komen :)


De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (maandag 20 november 19u) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

ALLEEN DONDERDAG / VANDAAG nog: PrijzenStorm!


Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Bedankt voor je bezoekje!! Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder! 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Embossing Paste
[141979]
€ 9,75
Blooming Pearls
[162238]
€ 9,75
Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Palette Knives
[142808]
€ 6,25

1 opmerking:

  1. Geweldig bericht! Ik vond je benadering van het onderwerp leuk. Ik ben blij om meer van je te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne