zondag 19 november 2023

Stamping Sunday Bloghop - Stocking Fillers

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!

Bloghop start om 09uur / Bloghop starts at 9 o'clock! 


Hallo!! Welkom op mijn blog!

Het is de 3e zondag van de maand en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! 

En nu hoor ik je denken: Dat was toch de 4e zondag van de maand? Ja, dat klopt! Er waren 2 teams die hopten, op de 2e en op de 4e zondag van de maand en deze twee groepen zijn samen gegaan en hoppen nu op de 3e zondag van de maand! We gaan dus gewoon verder, maar nu gezellig met z'n allen! 

De opdracht van deze maand was voor ons: Stocking Fillers! Dat houdt in: iets voor in een kerst-sok (zo eentje die je ophangt om cadeautjes in te doen) of een kaart die dat uitbeeld!

Dit heb ik gemaakt:


Ik maakte een kaart met kerstsokken erop en 2 cadeautjes voor in een echte sok :) 

De cadeautjes zijn gemaakt met de Cracker and Treat Box stansen. Daar zit ook het labeltje in. De hulst-takjes komen uit de set Sending Cheer. Het lint vind je 'Online Only'. En ja, daar is het 'Traditions of St.Nick' designpapier weer! Onderaan dit bericht vind je alle gebruikte producten. 


Voor de kaart gebruikte ik dezelfde producten. Voor het bont-randje bovenaan de sok gebruikte ik Snowfall Accents! Net echt zo he?!


Hier thuis hangen ook altijd een paar sokken aan de kast! Mijn moeder maakte voor de kinderen beide een kerstsok.

En dan nu: Hoppen!! Vanaf nu hoppen we via een carrousel! Klik op de namen van de deelnemers:

Blog Hop Index

 
Veel plezier!!!


De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (maandag 20 november 19u) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Bedankt voor je bezoekje!! Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder! 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Blooming Pearls
[162238]
€ 9,75
Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00

1 opmerking:

  1. Beautifully festive. I love everything about these projects. They make me excited for Christmas xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne