zondag 26 november 2023

Dutch Card Lovers #379

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Welkom op mijn blog!! Leuk dat je even voorbij komt :) Het is alweer even geleden, mijn laatste blogpost.. Toch heb ik zeker niet stil gezeten!! Je vindt dagelijks mijn creatieve uitspattingen op mijn Facebookpagina (klik HIER) en op Instagram (klik HIER).

Ik heb een kaartje om te laten zien, welke ik gemaakt heb voor de nieuwe challenge can Dutch Card Lovers, klik HIER. De nieuwe challenge begint vandaag en ik mocht hem verzinnen als DesignTeam lid. Het is challenge #379! En mijn challenge is: Maak een kleurrijke kerstkaart!  Dit is mijn uitwerking:


Deze foto heb ik ter inspiratie toegevoegd:


Ik gebruikte de Stampin' Up! cardkit 'Christmas Everywhere' samen met het DSP 'Merry, Bold and Bright'. Allemaal met kleurtjes en uit de kit een tropische kerst!!


Ook aan de binnenkant mag een kleine versiering niet ontbreken! Doe je gezellig met ons mee??


Om nog even in de kleurtjes te blijven... Ik maakte 2 kaartjes met de nieuwe bundel 'Simply Sparkling'. Dit is een Online Only bundel, wat wil zeggen dat je hem alleen online op de Stampin' Up! website vinden kunt en niet in een catalogus! Klik HIER om alle Online Only producten te bekijken!


Ik gebruikte ook de 'Dots and Spots' stans met de dotjes als achtergrond! De rondjes die eruit vielen, heb ik als schudmateriaal gebruikt en een gestanste achtergrond ook als mask voor op de roze kaart! 


Het blikje is echt zo leuk om te gebruiken!

Er zitten diverse fruitjes in de set! Zo ook de kersjes en citroenen, echt heel leuk!! 

Ik ga hem zeker vaker gebruiken!! 


Dat waren de kaartjes! 

Vandaag was het hier feest!! Onze jongste, Max, werd 12 en ik ben 10 jaar demo! Wat vliegt de tijd.. Ik heb een actie voor jullie! Wil je er gebruik van maken of heb je vragen? Laat het me weten!


De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum is morgen, maandag 27 november 19u) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Bedankt voor je bezoekje!! Fijne avond nog!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten?
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

3 opmerkingen:

  1. Ik vind je kleurrijke kaart prachtig gemaakt en erg mooi met alle laagjes! Ook je kaartjes eronder zijn supertof! Nogmaals van harte met jullie Max, wat gaat het snel hè? En natuurlijk met jouw jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat laat je weer prachtige kaartjes zien Yvonne!
    En Max al 12 jaar....wat gaat de tijd snel he....nog gefeliciteerd met zijn verjaardag!
    Onze kleinzoon Max in Australie is 10
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je 10 jarig jubileum.....tof!
      Groetjes Diny

      Verwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne