donderdag 28 januari 2021

Challenges Donderdag

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Daar ben ik alweer, met een nieuw blogbericht, want ja, als je me volgt, weet je dat ik Challenges Donderdag eigenlijk niet wil overslaan :) Vandaag 2 challenges-kaartjes en een extra kaartje! 

Ik ben inmiddels bijna klaar met de filmpjes opnemen en bewerken voor het 3e KaartenBuffet van komende zaterdag! Morgen worden de linkjes doorgestuurd en dan kunnen alle dames aan de slag! Ik ben heel benieuwd hoe ze deze 3e editie gaan vinden!

Maar nu naar de kaartjes! Deze eerste kaart is voor het Global Design Project, klik HIER. Het is deze week de bedoeling dat je een voorbeeldkaart gebruikt ter inspiratie. Mijn kaart staat al hierboven en dit is de inspiratiekaart:


Ik heb de ruitjes op de achtergrond en het groepje met bloemen gebruikt, maar dan met heel andere stempels en heel andere kleuren! Zwart-wit en felle kleurtjes, zoals ik vaker gebruik.


Ook de binnenkant is bewerkt, met een restje van de voorkant! Een zomers kaartje op deze regenachtige dag! 

En dan nog twee dezelfde kaartjes, maar anders opgewerkt: Envelop Pocket kaartjes met een wikkel eromheen. 


Ik maakte deze 2 weken geleden tijdens een Facebook Live en heb er eentje met de Snail Mail serie gemaakt. Ik had hem al eerder hier willen laten zien, voor de 4 Season challenge van deze maand en dat ben ik vergeten! Dus nu alsnog, net op tijd! Het is de bedoeling dat je kriebelbeestjes gebruikt! De slakjes dus. Klik HIER om naar het blog te gaan!


Ik maakte nog een versie, met de Hemelse Hortensia's!


Een paarse variant dus :) En bedenk me nu ineens dat ik daar natuurlijk ook prima kriebelbeestjes op had kunnen plakken!! Nouja..


En dat waren de kaartjes van deze week! Twee weken geleden mocht ik met mijn aardbeien-kaart één van de winnaars zijn bij het Global Design Project! Echt geweldig..


Ik zet er dit keer geen extra info onder, voor zoveel verschillende Stampin' Up! producten. Heb je vragen of wil je misschien iets bestellen? Laat het weten, ik help je graag!! 

Maak er nog een fijne dag van, ondanks het slechte weer!!

Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

7 opmerkingen:

  1. wat heb je weer prachtige kaartjes gemaakt Yvonne!
    Het ziet er weer keurig uit allemaal.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal mooie kaarten maar de slakken zijn mijn favorieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart met kriebel beestjes erop.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk kaartje! Bedankt voor je bijdrage aan onze kriebelbeestjes-uitdaging op het 4 Seasons challenge blog.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten Yvonne.

    De Snailed it serie is zo gaaf,
    Ik werd gelijk verliefd op deze slakjes😊

    Me eerste kaartjes er al gemaakt.

    Gluur wel vaker bij je dus maar volger
    geworden.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne