zondag 31 januari 2021

Dutch Card Lovers nieuwe challenge

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Een berichtje op zondag! Want vandaag gaat de nieuwe challenge in bij Dutch Card Lovers! Nicole heeft deze keer de challenge bedacht en daagt ons uit om een kaart te maken met 3 vlakken erop. Je vindt er alles ver op het Challenge-blog vandaag, klik HIER. Als voorbeeld maakte ik onderstaand kaartje:


Een kaartje met 3 vlakken in Crumb Cake (zand), Granny Apple Green (gras/struiken) en Seaside Spray (lucht)! Ik plakte de stroken cardstock niet recht, maar iets scheef ten opzichte van elkaar!


Daarna heb ik de kaart aangekleed met de 'Hey Chick' bundel (stempel en stansen). Ken je hem nog? De kip? Ja, dat kan kloppen!! Deze kon je een paar jaar geleden gratis uitzoeken tijdens de Sale-a-Bration en raad eens; Hij is terug! Vanaf overmorgen (dinsdag 2 februari) is de set weer te bestellen eventueel met stansen! En heb je de set nog? Dan koop je de stansen los! Ook de 'Hey Birthday Chick' uit de nieuwe voorjaarscatalogus heeft stansen erbij gekregen en kun je bestellen. Beide t/m eind juni, de looptijd van de voorjaarscatalogus! Dus je zult ze vast vaker tegen gaan komen! Zie voor de informatie onderaan dit bericht! 


Vooral de stansen uit de set zijn echt heel leuk! Alles wat je op deze kaart ziet, zit erin! Behalve de wolken, die heb ik met de hand geknipt, want ik miste iets in de lucht.. Het hokje heb ik met een Blending Brush en een beetje inkt bewerkt, zodat het wat donkerder werd en je de groefjes wat beter ziet.

Dat was het voor vandaag! Doe je gezellig met ons mee, met de challenge? 

Fijne zondag! 

Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! 

De Hey Chick en Hey Birthday Chick bundels kan ik hieronder plaatsen 
(en bestellen) vanaf dinsdag 2 januari! Zie de flyer onderaan dit bericht voor de
afbeeldingen!!

De nieuwe MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari is in gegaan! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende DINSDAG, 2 februari. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door uiterlijk op maandagavond, via een e-mailtje. Dit omdat de 
Hey (Birthday) Chick actie vanaf dan ingaat! De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.


 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey Chick - Hey Birthday Chick 

Verkrijgbaar vanaf dinsdag 2 februari t/m eind juni 2021

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Grappig dat je de kleurvlakken schuin over elkaar laat vallen en dat kippetje is natuurlijk superleuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, hartstikke leuke, grappige kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk Yvonne, deze kippen blijven leuk. Ik heb hem ook nog steeds en kon er geen afstand van doen. Leuk dat ze terug zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd met die grappige kip. Die heeft net zo'n corona-kapsel als ik whaha. Gaaf zoals jij de challenge met kleurvlakken ingevuld hebt Yvonne. Jullie laten echt verschillende mogelijkheden zien voor deze leuke challenge. Toffe kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de manier van colourblocking die jij koos erg origineel, gaaf idee! Leuk tafereel ook Yvonne, ik vind het weer een erg gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart voor deze uitdaging van DCL, de stempels heb ik ook, geniet iedere keer weer van deze kip

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke voorbeeldkaart heb je gemaakt. Ik ga zeker meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaartje zo grappig! Een kip met corona kapsel ha ha!! Mijn jongste loopt er inmiddels ook zo bij.. Gaaf hoe je de vlakken in de achtergrond lekker wonky hebt opgeplakt, het past helemaal bij het sfeertje van deze te gekke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne