dinsdag 2 februari 2021

Liftchallenge

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Challenge? Maar Yvonne, het is toch dinsdag??? Ja klopt, ik weet het :) Het is geen Challenges Donderdag, maar ik wilde de berichtjes van deze week een beetje verdelen, vandaar ook vandaag alvast een kaartje voor een challenge! Voor de Liftchallenge van Marjan, Cornelie en Nicole! Klik HIER om naar het blog te gaan.

Het is deze keer de bedoeling dat je met stempels, Versamark en embossingpoeder een achtergrond maakt en dan met inkt de achtergrond blend. Ik maakte een verjaardagskaart voor een man:


Ik heb twee sets gebruikt die nog ongebruikt in de kast had staan (erg he?!), maar wel heel gaaf vind! En zeker voor een mannenkaart, dus dit was een goede reden om ze uit de kast te halen!! 


Ik heb de set 'Game On gebruikt voor de bovenste tekst op de voorkant en de schaakstukken. De houtnerf, de fles met glazen en de onderste tekst komen uit de set 'Whiskey Business'. Kijk voor alle product- / bestelinformatie even onderaan dit bericht.


Ik heb de fles en glazen op voor- en binnenkant eerst ingekleurd met Blends en daarna bewerkt met de FineTip Glue Pen (soort Glossy Accents voor wie dat kent). Je kunt dit dus niet alleen als lijm gebruiken, maar ook als glanzend laagje over afbeeldingen heen! Zo lijkt het net echt glas! Toch net dat beetje extra op je kaart! 


Dat was het voor vandaag! Heb je vragen? Laat het weten!!

Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! 

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Blending Brushes
[153611]
€ 14,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
    
De MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari zijn in gegaan! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 8 februari. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandagmiddag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.


 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

7 opmerkingen:

  1. Supertof deze stoere mannenkaart! Die achtergrondtint en de geëmbosste stempels passen heel mooi bij de fles en het glas. Gaaf die glue pen, Glossy accents ken ik zeker, maar de pen nog niet. Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge, Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow wat een topkaart weer Yvonne!! Ben momenteel de Netflix serie 'A Queens Gambit' aan het kijken dus helemaal in de ban van het schaken. Ik houd er van als er verassende afbeeldingen op een kaart te zien zijn en deze whiskey en schaakstukken zijn op en top origineel en mannelijk. Ook lopen achtergrond en voorgrond prachtig in elkaar over. Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een prachtige uitvoering heb je aan de challenge gegeven. Wat zijn die schaakstukken mooi in de achtergrond en dan die whiskeyfles met glas er bij, helemaal geweldig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige kaart Yvonne. Zo mooi gemaakt met diverse technieken en materialen, ik ben er weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh !! Dat is een heel mooie mannenkaart! Prachtige kleuren en zo gaaf gedaan met die achtergrondstempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel mensen vinden het lastig om mannenkaarten te maken, nou dan moeten ze hier maar eens langs gaan! Super gaaf gedaan! Prachtige kaart!! Echt een inspiratie.
    Dank je wel weer voor het meedoen met de Liftchallenge Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne