donderdag 4 februari 2021

Challenges Donderdag

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Jaaaa, ook op deze Challenges Donderdag weer een kaartje! Een kaartje vol met liefde! Een kaartje voor de challenge van het Global Design Project, klik HIER. Het is een kleurenchallenge! #GDP277


Dit zijn de kleuren die we deze week moeten gebruiken:


Eind volgende week is het Valentijn! Op zondag 14 februari. Maar helemaal voorbij laten gaan kan ik niet, dus ik heb l een stapeltje kaartjes gemaakt.. Het is nog even verrassing naar wie de kaartjes gaan! Deze kaart heb ik apart gemaakt voor deze challenge!


De Rococo Rose Blends waarmee ik de bloemen heb ingekleurd, komen op de foto iets anders over dan in het echt.. Net anders dan de inkt, maar het is de juiste kleur die ik gebruikt heb :) 


Ook de binnenkant heeft een versiering! De stempelsets die ik gebruikt heb, zijn: Lots of Hearts voor de hartjes en de set Posted for You waar de bloemetjes en de tekst uit komen. Kijk voor alle benodigd-heden en hoe je deze bij mij kunt bestellen onderaan dit bericht. 

Deze week zijn de berichtjes een beetje verdeeld :) Zondag ben ik er weer, met een bloghop.
Tot dan!! 

Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! 

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
    
De MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari zijn in gegaan! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 8 februari. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandagmiddag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.

4 opmerkingen:

  1. Mooi weer dit kaartje met die leuke 'love' rondjes allemaal.. en die tekst komt er prachtig op uit
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een toffe kaart! Echt mooie kleuren voor de liefde.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een GAVE kaart Yvonne.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne