woensdag 10 maart 2021

Challenges Woensdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Challenges Woensdag! Ja, een dagje eerder dan normaal, i.v.m. een bloghop morgenavond! Dan komt het Feel Good Stampin' Bloghop Team weer in actie en dan zitten de berichten zo dicht op elkaar.. 

Door een opdracht die deze week af moet, heb ik helaas geen tijd gevonden om mee te doen aan de de challenges waar ik meestal aan mee doe... Maar ik heb wel een paar kaarten voor jullie! Het zijn twee kaartjes die ik maakte voor de nieuwe challenge #CI95 van het Colour Inkspiration team, op Facebook, klik HIER. Ik mocht 2 weken geleden de challenge winnen en daardoor mag ik deze week GastDesigner zijn! De kleuren waren een echte challenge! Want ik heb niets met paars hihi...


Ik maakte deze kaart met de set Gorgeous Posies en het Golden Garden Specialty Acetate (sheets met goud-opdruk). In de bloemen zitten alle paarse kleuren van de challenge, 3 verschillende! 


Ik maakte deze onderste kaart als eerste, maar was daar niet helemaal tevreden over.. Dat heb je wel eens! Maar ik wil hem hier toch laten zien, omdat hij met dezelfde kleuren toch weer heel anders is..


Ik gebruikte de libelles uit de suite Dragonfly Garden als 'eye-catcher' en ik gebruikte van verschillende series DSP in de goede paarse kleuren..


Snap je wat ik bedoel met een challenge voor iemand die niet van paars houdt?? Hoeveel paars wil je hebben! Maar ach, ook wel weer heel leuk! 

Dat was het voor nu, morgenavond weer hele andere kaarten voor de hop! 
Kom je dan ook weer even langs? Tot dan!!
Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne x


------------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 15 maart. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Mocht je vragen hebben over de gebruikte materialen, laat het weten! thecreativeteacup@gmail.com 

2 opmerkingen:

  1. Een echte uitdaging voor jou, maar je bent zeker geslaagd hoor!! Super leuke kaartjes heb je gemaakt in deze kleuren!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ja dat is dan een echte uitdaging! Ik vind juist paars wel mooi op een kaart! EN de jouwe zijn stuk voor stuk heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne