zondag 7 maart 2021

Creation Station Bloghop - Outback/Outwest

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop begint om 15.00u / Bloghop starts at 15.00h CET


Hallo!! Welkom op deze zondag-blogpost! Vandaag een bericht met inspiratie voor de nieuwe bloghop van het 'Creation Station' team! Hop je mee met deze wereldwijde bloghop?? Het thema is deze keer 'Outback / OutWest' en dat wil zeggen: de uitgestrekte binnenlanden van Australië of Amerika! Denk aan droge (rode) grond, rotsen, cactussen etc.

 Ik ging voor Outback! Ik mocht 2x en reis maken naar Australië, in 1998 en 2001.. Dat is alweer even geleden.. Maar ik heb nog regelmatig heimwee!! Het was er echt geweldig en ik hoop er ooit nog een keertje te komen.. Dit is mijn kaart geworden:

Een kaartje met een combinatie aan Stampin' Up! producten, met als belangrijkste de stempelset 'Kangaroo and Company' en de bundel stempels en stansen 'Ride the Range'. Ik zag in die laatste set diverse herkenbare dingen, zoals de molen. Van de stans voor de stapel hooibalen maakte ik 'Ayers Rock', de rots in het midden van Australië, waar wij omheen gewandeld zijn!! Great Memories...


En ja, als totel 'G'day Mate', dat kon niet missen.. Het papier waar de letters uit gehaald zijn en de 'planken-achtergrond' komt uit het DSP 'In Good Taste', 12x12'vellen met allemaal patronen/achtergronden erop. Je vindt alle benodigdheden iets verder naar beneden in de lijst!

En nu wil je vast verder hoppen!!


Vanuit hier hop je naar mijn collega Sara Nell Langland, klik HIER
of klik op de afbeelding hierboven (NEXT UP, CLICK ON THE IMAGE)

Wil je een blog terug? Dan ga je naar Denita Wright-Smee, klik HIER (ONE BLOG BACK)
En begin je liever vooraan? Dat kan ook, dan hop je naar Elisabeth Price, klik HIER (START AT THE BEGINNING).

Een hele fijne zondag en blijf gezond!! 
Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne x
--------------------------------------------------------------------------------------------------
KIJK VOOR ALLE INFORMATIE OVER INSTAPPEN IN MIJN TEAM, BESTELLEN EN MEER, ONDER DE TABJES BOVENAAN DEZE PAGINA! IK HELP JE GRAAG! 


PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen!

Dies Kangaroo
[154334]
€ 30,00
Open Range Dies
[154323]
€ 35,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
    
--------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 8 maart. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne