zondag 14 maart 2021

Dutch Card Lovers nieuwe challenge!

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Welkom op mijn blog op deze zondag! 

Hoe is het met je? Ik hoop naar omstandigheden goed... Ik hoop je vandaag op te vrolijken met een fleurig kaartje! Maar ik begin (voor ik het weer vergeet, erg he?!) met het verwelkomen van mijn nieuwe volgers! WELKOM!! En dankjewel dat je mijn blog wilt volgen!!

Ik heb vandaag een kaartje voor de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers, welke vandaag ingaat. Klik HIER om naar het blog te gaan. Marjan heeft deze keer de challenge bedacht en het is de bedoeling dat je een kader maakt van afbeeldingen, waar de tekst in komt te staan. Kijk voor de details even op het challenge-blog. Ik maakte dit kaartje als DT-voorbeeld:


Het is gemaakt met de Stampin' Up! bundel 'Pretty Perrenials'. Je vindt alle producten onderaan dit bericht! Ik heb alles één-laags gestempeld. Dat wil zeggen dat ik een strook in het midden heb afgeplakt (printpapier en washi) en dan de bloemen/bladeren heb gestempeld, half op de strook. Zodra je de strook dan weghaalt, blijft dit resultaat over! Heel leuk om te doen!


Als laatste heb ik de zwarte letters gestempeld, een strookje DSP aan de linkerkant geplakt, een losse bloem gestempeld en gestanst en als laatste een stukje twine en de zwarte dots opgeplakt. 

Doe je gezellig met ons mee?? Maak er een fijne (knutsel-) zondag van!!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne x


------------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 15 maart. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 
Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. 
Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen!

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne