woensdag 17 maart 2021

Challenges Woensdag

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


VANDAAG NOG DE HELE DAG (WOENSDAG 17 MAART) 
GRATIS VERZENDING VANUIT STAMPIN' UP! BIJ EEN BESTELLING
BOVEN DE 40 EURO! GEEF JE BESTELLING ZELF OF VIA MIJ 
DOOR VOOR 23.00U!!


Hallo!!! Leuk dat je langskomt! Ik heb vanaf vandaag drie dagen een bericht op een rij.. Vandaag en morgen voor challenges (anders werd het wel veel in één bericht) en vrijdag- avond een bloghop! Dus hopelijk weer inspiratie! 

Ik begin met een kaartje, met bijpassende envelop en doosje met label voor de challenge van het Global Design Project van deze week, #GDP283, klik HIER.


Het thema van deze week is: Treats!! Lekkere dingen dus :) Nou daar weet ik wel raad mee, hihi.. Chocolade!! Dus kwam de set 'Nothing's Better Than' weer eens uit de kast. Ik hoop stiekem dat deze mee gaat naar de nieuwe jaarcatalogus, maar dat weten we volgende week..


Ik maakte er een kaart mee, met bijpassende envelop, met een 'echte' chocoladereep erop!  Het hartjes-DSP komt uit het SnailMail DSP. Ook gebruikte ik zilverfolie om de verpakking om de reep echt te laten lijken! 'Ook de postzegels' zijn van lekkers voorzien :) 


Op de achtergrond van de kaart heb ik de tekst 'Chocolate' met Versamark gestempeld, zodat het subtiel is, maar het is zo subtiel, dat je het op de foto bijna niet ziet, hihi.. 


En? Lijkt het een beetje?  De blokjes chocolade zijn gemaakt met een stansje uit de Snailed it! set.


Ik maakte ook een label voor aan een doorzichtig doosje, met dezelfde producten:


*Life is like a box of chocolates... You never know what you are going to get*
-Forest Gump-

Natuurlijk met echte chocolade erin :) 


Dat waren de projecten voor vandaag! Heb je vragen over de werkstukken of de producten? Laat het weten!! 

Een hele fijne avond!
Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne


------------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 22 maart. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 
Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om produtcen te kunnen bekijken en/of bestellen!

Op 24 maart worden de retired-lijsten bekend gemaakt voor de lopende jaarcatalogus en weten we wat blijft en wat ons gaat verlaten..

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne