donderdag 18 maart 2021

Challenges Donderdag

   Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Jaaa, zoals gisteren al gezegd, daar ben ik weer :) 

Met weer een challenge bericht, maar vandaag voor de LiftChallenge! Klik HIER om naar het blog te gaan om het gehele bericht te lezen. Het is deze keer de bedoeling dat je structuur maakt met behulp van stencils. Ik heb meteen een aantal werkstukken gemaakt, 3 notitieboekjes en 2 kaarten, met dezelfde opzet. 


Ik heb een Stampin' Up! stencil (mask) gebruikt met stippen en ik had nog wat zilveren embossing-paste staan. Deze zit niet meer in het assortiment, maar een mooie gelegenheid om een heel eind op te maken. Ik heb er lente-boekjes en -kaartjes van gemaakt!


Ik gebruikte de set 'Free as a bird' en de Magnolia stansen. 
Op de kaartjes gebruikte ik dezelfde opzet, maar met stansletters erbij.


Niet traditioneel met zwarte letters, maar zo staken ze het meeste af..


Morgenavond ben ik er weer, met nog meer Paas-inspiratie :) Tot dan!!

Een hele fijne dag nog!
Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

-----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 22 maart. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 
Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om produtcen te kunnen bekijken en/of bestellen!

Op 24 maart worden de retired-lijsten bekend gemaakt voor de lopende jaarcatalogus en weten we wat blijft en wat ons gaat verlaten..

9 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn deze liftkaartjes Yvonne, zo een mooie bloemen/vogelplaatjes erop..
    Deze zit bij mij ook nog in de planning...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzetten GAAF Yvonne!
    Heb je de vogeltjes zelf ingekleurd....ziet er mooi strak uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt die boekjes heel MOOI versierd en ook nog MOOIE kaartjes gemaakt Yvonne.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige notitieboekjes heb je gemaakt, net zoals je SUper mooie kaarten. SUPER

    Liefs yvon...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooral je boekjes vind ik geweldig maar ook de kaarten zijn heel mooi.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave dingen laat je zien, Yvonne. Heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo heerlijk lenteachtig, heel mooie resultaten Yvonne, zowel je boekjes als je kaartjes! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Yvonne! Leuk idee om het op de boekjes te doen, dat zijn zo meteen leuke cadeautjes. Heel gaaf gedaan, bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof om z de boekjes te versieren. Mooi. Maar ook knap dat je meerdere keren hetzelfde kan maken. Dat lukt mij zelden ;-)
    Dank je wel weer voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne