maandag 1 maart 2021

Heel veel vlinders!!!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Let op, lange post!!


Hallo!!
Leuk dat je (weer) even langskomt op deze maandag!

De Sale-a-Bration zit erop! Mijn countdown dus ook, maar ik heb nog veel meer om te laten zien hihi.. Vandaag ga ik je inspiratie geven met de nieuwe Butterfly Ellegance suite. Deze kan ik vanaf morgen voor je bestellen! Een hele nieuwe suite, met stempels, stansen, DSP (designpapier) en Specialty Paper. Een hele mooie suite welke je echt al naar het voorjaar doet verlangen! Net als het weer wat we afgelopen week al hebben gehad. 

Ik heb inmiddels al meerdere kaartjes gemaakt en die wil ik graag met jullie delen. Ik heb de nieuwe producten op verschillende manieren toegepast.


Ik begin met deze twee kaartjes welke ik maakte met het DSP. Het zijn 2 kaartjes die op elkaar lijken, alleen de kleuren zijn anders. Er zit één vel in het DSP pakket (6x6' of 15x15cm) met een regenboog van vlinders erop. Deze heb ik half door gesneden en iedere helft op een aparte kaart geplakt. Op een ander vel staan allemaal grote vlinders. Deze kun je zelf uitknippen of in 1x stansen met de stansset. Ik heb de vlinders verdeeld over de 2 kaarten (er bleven er nog wat over), passend bij de kleuren van het regenboogvel. 


Dit is de roze/gele versie:


En dit de blauw/groene:


De tekst komt uit de set 'Rediculously Awsome'. Bij de vlinders zitten geen teksten!
En dan de volgende kaart:


Deze kaart heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge op de Facebook-pagina van mijn team: Het SU-per Team Challenge pagina. Klik HIER m naar de pagina te gaan en doe gezellig met ons mee! De opdracht deze maand is: gebruik MAXIMAAL 3 kleuren uit de Subtles-serie, de pastelkleuren van Stampin' Up! Ik probeerde een keer een vintage-kaart te maken, met de 'Very Versaille' stempelset, de 'Tasteful Textile 3D' embossingfolder en 3 kleuren: Calypso Coral, Pear Pizzazz en Pool Party.


Ik maakte er nog eentje met dezelfde opzet, maar dan een modernere variant, met de set 'So much Love' en strookjes 'True Love DSP'.


Alleen de uitgestanste en uitgeknipte vlinders hebben kleur, de rest heb ik zwart-wit gelaten.


En dan nog een laatste kaart, voor de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers. Gisteren is deze begonnen en dit is mijn bijdrage als DesignTeam-lid. Klik HIER om naar het blog te gaan.


De opdracht is: stempelen en inkleuren op DSP! Dus ik gebruikte het velletje in Bermuda Bay met een klein werkje erop. Ik stempelde daar één van de grote vlinders uit de stempelset 'Butterfly Brilliance' op en ik heb hem ingekleurd met de Watercolor pencils in de goede kleuren van de vlinder, een Koninginnepage. Dit zijn de stansen en stempels:


Ook heb ik een klein strookje DSP met vlinders verwerkt en verder het zwart-wit van het 'True Love DSP'. 


Dat was de hele rij!! Ik hoop dat je er wat inspiratie uit kunt halen! Je vindt onderaan dit bericht de flyers voor alle info. Heb je nog vragen of kan ik je helpen met een bestelling? Laat het weten! Ik doe morgen (dinsdag) op de eerste dag dat het kan een verzamelbestelling.

Een hele fijne dag nog!! 

Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende dinsdag 2 maart, in verband met de nieuwe vlinder-set die ik voor je kan bestellen vanaf deze dag. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

--------------------------------------------------------------------------

Product Informatie

Vanaf morgen (dinsdag 2 maart) kan ik de producten hier plaatsen, met linkjes naar de webwinkel. Vooralsnog hierbij de flyer met alle informatie! Klik op de afbeelding om hem te vergroten.



4 opmerkingen:

  1. Een mooie serie voorbeelden heb je gemaakt, vlinders zijn altijd tof om te gebruiken op een kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een boel mooie kaarten! Prachtig hoor, die vlinders!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je toch fantastische kaarten, Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten heb je weer gemaakt Yvonne. Lieve groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne