donderdag 4 maart 2021

Challenges Donderdag - diertjes!!

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Er staan twee kaartjes voor je klaar, hier op mijn blog vandaag! Het is weer donderdag, dus er staan challenge-kaartjes op het programma!

KIJK UIT ALS JE VERDER SCROLLT, ik sta er niet voor in dat er een liedje in je hoofd komt te zitten, waar je niet meer vanaf komt!!! De eerste is voor de Facebook Challenge van het Colour Inkspiration Team, klik HIER. En? Zie je al wat ik bedoel?? 


Hihi, ja: Baby Shark Doo Doo Doo Doo, Baby Shark Doo Doo Doo Doo Doo... Sorry!!! Al vanaf het moment dat ik dinsdag dit kaartje maakte, komt hij steeds weer bovendrijven, echt.... Dit zijn de kleuren voor de challenge #CI94


Ze zitten allemaal op het kaartje, gemaakt met de leuke set 'Shark Frenzy' uit de voorjaarscatalogus. De waterplanten en het zand komen uit de set 'Seaside Notions'. Je vindt onderaan dit bericht alle benodigdheden en hoe eventueel bij mij te bestellen.


Het tweede kaartje is voor de challenge van het Global Design Project! Als het ook maar even kan, doe ik wekelijks graag mee met deze challenges. Je vindt ze HIER.


Ook dit is een kleuren-challenge deze week! Het zijn drie kleuren uit de serie SnailMail met de slakjes! Omdat die serie ook in mijn nog lopende KwartaalKitjes zit, heb ik gisteren tijdens mijn wekelijkse Facebook-live dit kaartje gemaakt!


Het is een combinatie geworden van de slakjes met de aardbeien!


Ook de envelop is erbij-passend gemaakt!

Dat waren de kaartjes! Komende zondag gaan we weer hoppen! Dan komt het wereldwijde Creation Station team weer in actie. 

Fijne dagen, maak er wat van, blijf gezond en tot gauw!!

Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! 

Kaart 1 'Baby Shark' Product List

Shark Dies
[154314]
€ 30,00
Seaside Shells
[154290]
€ 7,25
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00


Kaart 2 'Slakjes en aardbeien' Product List


--------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 8 maart. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

2 opmerkingen:

  1. 2 prachtige kaartjes zijn dit Yvonne, zowel het bovenste onderwaterkaartje met die leuke haaien erop als ook het 2e kaartje die heb je gemaakt in mooie lenteachtige kleurtjes...Allebei echte toppertjes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee gave kaartjes met leuk envelop heb je gemaakt Yvonne.
    De diertjes zijn zo leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne