zondag 28 februari 2021

Stamping Sunday Bloghop - Specialty Papers

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop begint om 10.00u / Bloghop starts at 10.00h CET


Hallo!! Het is zondag, leuk dat je vandaag even langskomt!

Het is de 4e zondag van februari en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! De opdracht van deze maand was voor ons: Specialty papers! Kortom: kaarten/projecten maken met 'Specialty Designer Series Paper', oftewel DSP (desinpapier) met speciale folie-opdruk!! En met die producten laten we vandaag uitwerkingen zien! Dit zijn mijn uitwerkingen geworden:

Ik heb twee kaarten met mini-boxjes gemaakt, beide met Specialty Paper en met dezelfde opzet, maar dan een mannen-versie en een dames-versie!!


Dit is de mannen-versie, gemaakt met het 'World of Good Specialty DSP'. Eigenlijk een reis-serie, met de wereldbol erop, maar ik bedacht de titel van de kaart 'It's a Man's World', uit een liedje, gemaakt met alfabet letters uit de set 'Make a Difference'.


Er staan stempelafdrukken uit de serie 'Whiskey Business' op. Ik gebruikte een deel van de kaart met daarop 'London' (onderop) en 'Scotland' (bovenaan), zodat het bij de Whiskey past :) De wereldbol komt uit de stansset die bij het DSP past.


Ook de binnenkant heeft twee stroken DSP. En dan de dames-kaart met mini-boxjes:


Dezelfde opzet, maar dan met het 'Ornate Garden Specialty DSP' en de stempelset 'Dressed to Impress'. Daarin zitten de parfum-fles, lippenstift en hak-schoen. De tekst heb ik ook hier zelf gemaakt met de stempelset 'Make a Difference'.


Zowel de Whiskey glazen als de afbeeldingen op deze kaart zijn voorzien van een glans-laag, gemaakt met de Fine Tip Glue pen.


Dat zijn ze! Wat drukkere kaarten dit keer. Je vindt de beide DSP's in de jaarcatalogus, net als de stempelsets die ik gebruikt heb. Wil je meer weten? Vraag me ernaar!!


En dan nu hoppen!! Je hopt over de hele wereld met het DesignTeam van Sara Levin!

Klik hieronder op de namen om naar de blogs te gaan!

Veel hop-plezier!


Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

(Mocht ik je op deze laatste Sale-a-Bration dag nog ergens mee kunnen helpen, verneem ik het graag!)


--------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende dinsdag 2 maart. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Mocht er nog interesse zijn in een bestelling tijdens Sale-a-Bration t/m 28 februari, laat het weten, dan kan ik eventueel nog een verzamelbestelling verzorgen!
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
Ook als je nog tijdens de Sale-a-Bration wilt bestellen, t/m 28 februari! 
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

4 opmerkingen:

  1. What amazing and fun cards! So much interesting detail added I love how how you created a 'his' and hers' card too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for sharing the beautiful his and her cards using the same layout! they're a great way to use designer papers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten Yvonne. Vooral de mannenkaart vind ik super, dat vind ik toch altijd lastig maar jij lijkt ze zo uit je mouw te schudden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You created two really gorgeous cards and I love that you made a card for each gender - woman and man. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne