donderdag 25 februari 2021

Challenges Donderdag - 2 kaarten

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Hallo!! Daar ben ben ik alweer, met twee kaartjes vandaag, op ChallengesDonderdag! Vorige week kon in mijn draai niet vinden en deze week zit ik weer aardig in de 'flow' :) 

Bedankt aan iedereen die gisteren langs is gekomen voor het KleurenKaartenTeam bericht! Zo leuk om te zien wat iedereen weer gemaakt had. Vandaag heb ik 2 heel verschillende kaartjes, voor de LiftChallenge en het Global Design Project. Ik begin met de LiftChallenge van Cornelie, Nicole en Marjan! Klik HIER om naar het blog te gaan.


Het is de bedoeling dat je met strookjes papier een achtergrond op je kaart maakt.. De voorbeelden waren echt zo leuk, dus ik ben gaan nadenken wat ik zou kunnen doen.. Ik heb de laatste tijd al vaker strookjes gebruikt, dus ik wilde graag iets anders proberen.. Ik maakte de regenboog van strookjes cardstock en knipte met de hand wolken uit wit voor de boven- en onderkant, want alleen de regenboog vond ik een beetje kaal..


Omdat ik deze week de Stampin' Up! Sale-a-Bration in de spotlight zet, gebruikte ik de set 'Punch Party'. Deze krijg je gratis bij een (verzamel-) bestelling van 375 euro of meer. Daar zit ook een hele leuke stempel met een luchtballon in! Dat was de inspiratie om iets met 'lucht' te doen.


Ik gebruikte ook de set 'Soar Confidently', waar luchtballonnen in zitten. Al zijn dat eigenlijk vintage-plaatjes, ik vond het toch wel kunnen en met de regenboogkleuren heb ik hem toch nog wat moderner proberen te maken.


Ook de binnenkant is bewerkt, met een bredere regenboog en de andere luchtballon uit de set! 

De 2e kaart is dus voor de nieuwe Challenge van het Global Design Project, #GDP280, klik HIER. Een heel andere kaart! Maar ook heel leuk om te maken!


Het is deze week de bedoeling dat je de designer van het origineel 'cased'! Dus haar kaartje als inspiratie gebruiken! Deze keer heeft Janneke het origineel gemaakt! Ik gebruikte de opzet en de kleuren en maakte er verder mijn eigen versie van.


Ik heb alleen het pioenrozen DSP gebruikt, de stempelset heb ik niet.. Ik gebruikte de Goodmorning Magnolia stempelset. Deze zit al even in het assortiment, maar blijft mooi! 


Dat waren ze weer voor vandaag! 

Ik doe altijd graag mee met challenges, dan daag je jezelf uit om uit je comfortzone te komen en eens iets anders te proberen. Als je dan ook nog challenges mag winnen, is dat extra inspiratie! Vorige week mocht ik er maar liefst 2 winnen... Echt zo leuk! Dankjulliewel!!!

 

 


De komende dagen ben ik op Facebook en Instagram nog de laatste dagen aan het aftellen, want Sale-a-Bration duurt nog maar t/m zondag! Zondag vind je ook hier weer een nieuw bericht, voor de 'Stamping Sunday Bloghop'. Hopelijk tot dan!!

Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende dinsdag 2 maart. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Mocht er nog interesse zijn in een bestelling tijdens Sale-a-Bration t/m 28 februari, laat het weten, dan kan ik eventueel nog een verzamelbestelling verzorgen!
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
Ook als je nog tijdens de Sale-a-Bration wilt bestellen, t/m 28 februari! 
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

4 opmerkingen:

  1. Wat weer een geweldige kaart, Yvonne, echt super!! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge! Je kaart daaronder is trouwens ook een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je weer meedoet Yvonne. Je kaart is weer echt prachtig! Ik had de andere 'reepjes'kaarten ook al voorbij zien komen maar deze is weer heel anders. Heel leuk met die regenboogkleurtjes, ook aan de binnenkant. Je kaart voor GDP is ook een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dus jij zit ook wel eens niet in je flow ;-)) Vervelend is dat hè, dan wil je zo graag lekker aan de slag en dan komt het er maar niet uit zoals je eigenlijk zou willen!
    Dit heb je weer super goed gedaan en je hebt de stijlen heel mooi naar elkaar toe getrokken. Knap!
    Mooi geheel weer, net als je andere kaartje. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is the nicest card I have seen with Soar Confidently. Hope you don't mind if I CASE your card.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne