woensdag 24 februari 2021

KleurenKaartenTeam Februari

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Het is de laatste woensdag van de maand, dat wil zeggen dat het KleurenKaartenTeam van Martina weer in actie komt! De tijd gaat zo snel voorbij, het is al eind februari! Veel blogs kleuren in de kleuren van deze maand. Klik HIER om naar haar blog te gaan en te zien wie er allemaal me doen.


De kleuren van deze maand zijn: Magenta en Witgrijs en ja, da's best een lastige, dus werd er een plaatje toegevoegd om het duidelijk te maken.. Ik heb de lichtste grijs gebruikt die ik had en dat is Stampin' Up! Smokey Slate.. Ik denk dat dit misschien nog te grijs is, maar in combinatie met wit, komt het een heel eind hoop ik! Daarnaast heb ik Stampin' Up! Magenta Madness gebruikt.

 

De set die ik gebruikt heb, is 'Pretty Perennials', uit de MiniCatalogus van dit voorjaar. Ik vond dit al meteen een mooie set, ook al heb ik al veel bloemen.. 


Ook het woordje 'Happy' en 'Birthday' komen uit de set.


Ik heb 'Birthday' met witte embossingpoeder en Versamark op Basic Black cardstock verwerkt. Daarna heb ik met de Blend Magenta Madness de witte letters roze gemaakt. Omdat Blends alcohol-markers zijn, kun je ook gladde oppervlakten kleuren.

Kijk voor alle benodigdheden en hoe te bestellen, onderaan dit bericht.

Ik ben heel benieuw wat iedereen gemaakt heeft! Het is altijd zo leuk om te zien hoe verschillend de kaarten zijn. Ik probeer zo snel mogelijk weer een rondje te maken langs alle blogs!


Fijne dag en blijf gezond!!
Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! 

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Opal Rounds
[154289]
€ 9,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

De MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari zijn in gegaan! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende dinsdag 2 maart. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Mocht er nog interesse zijn in een bestelling tijdens Sale-a-Bration t/m 28 februari, laat het weten, dan kan ik eventueel nog een verzamelbestelling verzorgen!
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
Ook als je nog tijdens de Sale-a-Bration wilt bestellen, t/m 28 februari! 
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!


24 opmerkingen:

  1. Hey Yvonne,

    Waw, wat een super mooie bloemenkaart! Mooi hoe je de tekst op de achtergrond stempelde... Ben fan!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig verjaardagskaartje met de bloemen Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig, Yvonne! Je grijs is misschien iets te grijs in vergelijking met die gekke kat van GerJanne, maar het geheel is een plaatje en daar gaat het toch om?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloemenkaart. Kleuren zijn perfect.
    Was nog geen volger dus ineens geworden.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Yvonne! Goed gelukt. Ja witgrijs is zeker een moeilijke kleur om uit te leggen. Ook om plaatjes bij te vinden trouwens. Daarom werd het deze ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooie kaart Yvonne, toffe achtergrond met je stempels enne... stansjes van bloemen heb je niet snel te veel he... (ben mezelf ook aan het goedpraten, net als stansen van vlinders en herten...;-) )
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje in KKT kleuren! Leuk hoe je de achtergrond gestempeld hebt. Als je daar niet happy van wordt... Slim ook om de witte tekst met alcohol markers te kleuren, nooit aan gedacht, die tip ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk vrolijke bloemenkaart, helemaal geslaagd,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha ha, was ook al begonnen met het grijs te stempelen, maar vond hem net iets te donker uitvallen
    Vind deze kleur wel erg mooi bij het magenta, mooi kaartje Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woooow een schitterende kaart heb je gemaakt in deze kleurencombi Yvonne prachtige bloemen erop en ook de tekst past er zo mooi bij...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik word helemaal vrolijk van jouw prachtige bloemenkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een MOOI bloemenkaartje gemaakt Yvonne.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een knap kaartje is het geworden. Mooi hoe je de tekst hebt verwerkt.
    Bedankt voor je reactie op mijn kaartjes en nog een fijne avond.
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart met hele mooie bloemen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart in deze kleuren en met de prachtige bloemen Yvonne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super mooi kaartje en goed gedaan om de tekst ook te kleuren. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. deze is erg leuk geworden ! mooi gemaakt, al die laagjes op elkaar, geeft echt wel een leuk effect
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
    nog een fijne avond,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, Yvonne, wat een schitterende combinatie. Wat past het allemaal goed bij elkaar. Misschien is het grijs iets te donker, dan is dat zo, je kaart is gewoon heel erg leuk. Groet, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart! Ik snapbwel dat je vond dat je deze bloemen nodig had, ze zijn prachtig!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Toffe kaart Yvonne!! Mooi om ook zelf je achtergrond papier te maken.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben fan van je kaart. Heel mooi,
    Ik ben laat, maar het was zo'n drukke week. Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne