maandag 22 februari 2021

Sale-a-Bration Countdown

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Het is weer maandag! Ik hoop dat je een fijn weekend / fijne vakantie hebt gehad!! Hier zit de voorjaarsvakantie voor de kinderen er weer op... Alle 3 de mannen zijn vanochtend weer gestart! Ik merk dat ik na zoveel thuis zijn met de jongens echt weer even mijn draai moet vinden.. Maar het is wel fijn de tijd weer te hebben om mijn lange to-do-lijst in te korten ;)

Vandaag heb ik weer inspiratie met de gratis Sale-a-Bration producten! Ik houd op Facebook en Instagram een countdown, want de Sale-a-Bration duurt nog maar tot en met KOMENDE zondag! Dus om ideeën te geven met de producten, maak ik voorbeelden.. Vandaag na 17u doe ik weer een verzamelbestelling. 


Ik heb drie kaarten gemaakt met de Darling Donkeys set en het Paper Blooms DSP! Twee Sale-a-Bration producten die prima samen gaan! Ik laat ze heironder alle drie apart zien:


De opzet van deze kaart zag je ook in mijn vorige blogbericht! Klik HIER om naar dat bericht te gaan. De kaart met de Berry Blessings set. Ik wilde de zelfbedachte sketch nog een keer gebruiken, zo ziet het er weer heel anders uit!


Op de tweede kaart zit het ezeltje letterlijk tussen de bloemen! Op alle kaarten zijn de bloemen met de hand uitgeknipt, Fuzzy Cutting zoals dat zo mooi genoemd wordt. 


Ook de ezeltjes zijn met de hand uitgeknipt, er is geen stansset voor..


En op de laatste kaart de laatste ezel uit de set, met de bloem in zijn bekkie...


Om de bloem een keer terug te laten komen , heb ik één grote bloem uit het DSP geknipt..


En dat waren ze! De drie ezeltjes uit de set en ideetjes met het DSP. 
Beide dus nog GRATIS uit te zoeken, t/m komende zondag 28 februari.
Heb je vragen of kan ik ergens mee helpen? Laat het weten!

Fijne dag en blijf gezond!!
Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen!

Hieronder een overzichtje van de Sale-a-Bration sets die ik op de kaarten heb gebruikt:
De MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari zijn in gegaan! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANDAAG maandag 22 februari. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor vanmiddag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

1 opmerking:

  1. Prachtige kaartjes met de leuke ezeltjes Yvonne.
    Bij ons in de straat staan ook een paar ezeltjes in de wei....altijd weer leuk om te zien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne