vrijdag 19 februari 2021

Stamp Impressions bloghop: Sale-a-Bration!

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

 Bloghop begint om 20.00u / Bloghop starts at 20.00h


LET OP! Lange post met veel Sale-a-Bration inspiratie!!!

Hallo! Welkom op mijn blog! Leuk dat je (weer) even langskomt!

Vandaag heb ik een berichtje met een bloghop! Het is de 19e van de maand, dus heeft het 'Stamp Impressions Europe' Team inspiratie voor jou! Deze maand is het thema: Sale-a-Bration! We hebben creaties gemaakt met de Sale-a-Bration producten! De 1e Sale-a-Bration periode van dit jaar loopt nog ruim een week, t/m 28 februari. 

Ik houd op mijn Facebook-pagina en Instagram een Sale-a-Bration Countdown, met iedere dag t/m de 28e inspiratie met de gratis uit te zoeken producten. Omdat ik dit sinds gisteren al doe, heb ik naast een aantal nieuwe kaartjes nog wat extra inspiratie. Dit zijn de kaartjes :

Deze maakte ik speciaal voor deze hop! Met diverse producten erop. Te weten: het Berry Delightful DSP (samen met een stempelset bij 120 euro gratis), de dubbele set 'Touch of ink' (bij 120 euro) en de Engelse set 'Heal your Heart' (bij 60 euro, ook in het Nederlands verkrijgbaar als 'Hartverwarmend'). Ik maakte 3 kaarten met dezelfde opzet, maar in 3 kleurstellingen, de kleuren van het DSP! 



Met hetzelfde papier en de bijpassende stempelset, maakte ik ook deze onderstaande kaart. Weer heel anders, met de kleurstelling voor de INK-Spiration challenge van deze week CI#93: 

 En als laatste 3 kaarten welke ik maakte met de set 'Corner Bouquet. Dit was op verzoek van mijn Facebook-volgers. Zij kozen deze set om extra voorbeelden mee te zien, want die zijn er niet zo heel erg veel. Ik maakte 3 kaarten met verschillende technieken, om te laten zien wat je ermee kunt!



HOPPEN!!
Je begint bij Sigrid, klik HIER. Dan begin je echt vooraan de bloghop!


Wil je een blog terug, dan kom je op de pagina van José Hoogeveen, klik HIER of op de bovenstaande afbeelding 'Previous'. Als je een blog verder wilt vanuit hier, hop je naar mijn  Martina, klik HIER of klik op de afbeelding 'Next'!

Veel plezier!!

Lieve & Creatieve groetjes,
Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen!

Hieronder een overzichtje van de Sale-a-Bration sets die ik op de kaarten heb gebruikt: 

De MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari zijn in gegaan! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 22 februari. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandagmiddag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.




5 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne