zondag 26 mei 2024

Dutch Card Lovers - Nieuwe Challenge!

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Daar ben  ik weer!! Vandaag met een kaartje voor de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers, klik HIER

Marjan bedacht deze keer de challenge: ROND in de hoofdrol!!

Kortom: een ronde kaart of een kaart met ronde vormen! Mijn kaartje werd er eentje met het laatste :) Ronde vormen!


Ik gebruikte de nieuwe, Nederlandse bundel 'Rondedans', met stempels en stansen:

Bestelnummer #164505 bundel, #164498 stempelset, #163729 stansen

Ik gebruikte het Mediterranean Blooms DSP, echt mijn favoriete DSP (Designer Series paper) uit de jaarcatalogus! De kleuren van de rozetten en stempelafdrukken heb ik hierop aangepast, met Daffodil Delight en Pumpkin Pie. 


Je vindt alle productinformatie onderaan dit bericht!
Doe je met ons mee???


TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (morgen, maandag 27 mei) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer informatie.
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Round We Go Dies
[163729]
€ 37,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 34,00
Take Your Pick
[144107]
€ 14,75

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in heerlijke zomerse warme kleuren, mooie uitwerking van de challenge van Marjan.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart in deze kleuren Yvonne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne