zaterdag 25 mei 2024

Challenge, nieuwe @Home workshop en YouTube video

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo lieve volger!! Leuk dat je even langskomt op mijn blog!!!

Ja, ik weet het... Ik lig een beetje achter hier op mijn blog... Het is echt heel erg, maar ik vergeet mijn blog een beetje op dit moment... Ik heb heel wat op mijn to-do-lijstje gehad de afgelopen weken en nog.. Leuke dingen hoor!!! Zoals een online workshop in elkaar zetten, de DemoDag Zuid organiseren met Kristien en Salina, bestellingen verzorgen, etc etc. Alleen maar leuk! 

Maar dan schiet mijn blog er bij in, want dat kost best veel tijd en ik heb het juist de afgelopen tijd echt bewust even wat rustiger aan gedaan... Dat komt vast weer goed, maar dan weet je een beetje hoe/wat! Ik vergeet jullie zeker niet!! Maar soms moet je even een stapje terug doen om daarna weer vooruit te kunnen :) 

Dit is een vanalles-en-nog-wat berichtje om jullie een beetje bij te 'praten'!

Ik begin met een kaartje van afgelopen week! Deze is voor het Global Design Project. Je vindt ze vanaf nu alleen nog op Facebook en Instagram. De website gebruiken ze niet meer.


Ik maakte de kaart tijdens mijn Facebook LIVE 'Thee en Kaart' afgelopen woensdagochtend. Je kunt het terugkijken op Facebook, klik HIER en op mijn YouTube kanaal, klik HIER.

Het is een schets-challenge deze week! Ik heb de opzet hetzelfde gehouden, maar de kaart wel een beetje extra 'aangekleed' :)


Ik gebruikte de producten uit mijn KwartaalKits, de Latte Love deze keer. Ik stel deze kits ieder kwartaal samen, deze kun je bestellen en ik geef daar tijdens de Thee en Kaart LIVE (bijna) iedere woensdagochtend een online workshop mee als het ware, voor ideetjes en tips!

De gebruikte materialen zijn allemaal Online Only producten. Je vind deze NIET in de catalogus, maar online!!
Klik HIER om alle producten te bekijken. Staat een product daar NIET meer bij?? Dan is dit helaas uitverkocht.


Ik heb ook een nieuwe YouTube video gemaakt! Deze gaat over het verschil tussen rubberen (cling) stempels en transparante photopolymer stempels. Hoe je ze in gebruik kunt nemen, voor het eerst kunt gebruiken etc. Mocht je deze willen kijken, klik je op de afbeelding hieronder:


Ook kun je je opgeven voor de 14e editie van het KaartenBuffet @Home! Er schuiven al heel wat dames gezellig aan, doe je ook mee? Alle info staat op de afbeelding!


'Schuif' je ook aan bij het buffet??   ;)


TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (komende maandag 27 mei) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne