woensdag 29 mei 2024

Mexico: weer scrappen!!

 Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Dit is een bericht met vooral veel foto's :)  Een heeeele rij!!

Met eerst een scrap-lay-out van de Stampin' Up! Incentive reis naar Mexico, met highlights en daaronder de pagina's in mijn '52 weken boek', gemaakt met 'Memories and More' (Project Life van Stampin' Up!). 

Zo bewaar ik de mooie herinneringen! Maar ik kreeg deze week van Ingrid, mijn downline die met mij meereisde, een mooi fotoboek als herinnering en bedankje. Echt SU-per leuk!

Reis je nog even met mij/ons mee?

Disclaimer vanuit Stampin' Up!: Vanuit Stampin' Up!:
De hier vermelde resultaten zijn niet representatief voor de gemiddelde Stampin’ Up!-demonstrator. De benodigde verkoopcijfers voor deze resultaten vereisen veel werk en worden door een heel klein deel (minder dan 1%) van de Stampin’ Up! demonstrators gehaald.
















TER INFORMATIE

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (komende maandag 3 juni) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders (kijk ook eens onder de tabjes bovenaan deze pagina)? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2024 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne