vrijdag 26 januari 2024

Artisan DesignTeam hop around the World

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Het Stampin' Up! Artisan Design Team!! Heel trots dat ik daar nog een keer deel van uit mag maken dit jaar.. En het is zo leuk, zoveel leuke dames (dit jaar alleen dames) in het team.

We stellen ons graag wat meer aan jullie voor! Of eigenlijk, vertellen we waar we wonen :) In een Instagram-hop! Je vindt mij op Instagram als @thecreativeteacup en je kunt vanaf mijn account verder hoppen!

Ik maakte een scrap-lay-out van mijn/onze woonplaats :) Ik kom uit Heesch (bij Oss), maar woon sinds ruim 16 jaar in Boxtel! Verhuisd voor de liefde en met ons gezin is Boxtel echt ons thuis: 

Home is where the heart is!  


Boxtel ligt in Noord-Brabant, tussen 's-Hertogenbosch (DenBosch) en Eindhoven, aan natuurgebied de Kampina, de Dommel (Rondje Boxtel per kano!) die door ons dorp stroomt, met een kasteel (Stapelen) en een grote kerk (kopie St.Jan) en diverse oude straatjes. We werken en gaan naar school hier. Kortom, Boxtel is in deze fase van ons leven onze thuisbasis :) 


Ik gebruikte het Winter Meadow DSP uit de najaarscatalogus, maar deze blijft!! En komt terug in een nieuwe catalogus ergens dit jaar. De kleuren passen bij de foto's, voor mij de manier om te vertellen over mijn woonplaats!


Met gestanste letters en de kleinere teksten zijn getypt en geprint..


Als laatste tekende ik stiksteekjes met een marker, om de lay-out net een beetje extra te geven. De rode hartjes fleuren de lay-out een beetje op, omdat er in een paar foto's ook rood zit. De hartjes zijn gemaakt met de bijtjes-pons!

Het is een beetje een drukke lay-out, maar er was ook veel te vertellen ;)


Dat was mijn bijdrage! Hop je mee op Instagram?? Ben heel benieuwd wat de anderen gemaakt hebben! 

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (komende maandag 29 januari) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Bedankt voor je bezoekje!! Tot gauw!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne