woensdag 24 januari 2024

Challenges (bijna) Donderdag

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Welkom (terug) op mijn blog!! Leuk dat je langskomt!! Wordt je ook volger van mijn pagina? Dan kan in de rechter sidebar :) Dankjewel!!!

Vandaag een berichtje met 4 kaarten, 4 heel verschillende kaarten!


De 1e kaart is voor de LiftChallenge! Eindelijk is het weer een keertje gelukt en dacht ik er op tijd aan.. De challenges zijn altijd zo leuk! Klik HIER om naar het blog te gaan.

Het is deze keer de bedoeling om de 'Floating Techniek' te gebruiken. Strookjes DSP die je in een vorm uitsnijdt.. Ik gebruikte geen basis-vorm maar de stans van het ijshoorntje. Dat ziet er in 1e instantie misschien gek uit, maar wilde het toch zo uitwerken! En vind het toch wel leuk zo :) 

Ik gebruikte de nieuwe bundel 'Ice Cream Swirl', daarin zitten alle afbeeldingen en tekstjes van de kaart, met een GROOT ijsje!! Het DSP is het GRATIS DSP 'Sunny Days' waar ook algemene patroontjes in zitten en de kersjes. Je kiest het uit tijdens de Sale-a-Bration!


Het 2e kaartje is voor de Colour INKspiration challenge die nog een paar weken loopt, klik HIER. En dit werd mijn kaartje:


Dit is altijd een kleuren-challenge! En dit keer een combi die ik zelf echt nooit bedacht had, maar wel heel leuk was om een kaartje mee te maken:


Ook de combi van sets die ik gebruikte is niet echt voor de hand liggend :) Just my Type (typemachine) en de Online Only set 'Fluffiest Friends'. Deze is nog steeds te bestellen, klik HIER.


Het 3e kaartje is voor het Global Design Project, klik HIER. Het is een KleurenChallenge, #GDP429:


Een hele mooie kleurencombi! Ik heb er een strandkaartje van gemaakt, met de SU-perleuke bundel 'Beach Day', uit de voorjaarscatalogus.


Helaas is de LostLagoon altijd een lastige om te fotograferen. De kleur 'verkleurt' altijd door de lens.. Ben je al toe aan een 'Beach Day'?? Kijk je al uit naar de zomer? Of lekker uitwaaien?





En als laatste kaartje, mijn kaartje van mijn Facebook LIVE 'Thee en Kaart', van gisteren:


Je kunt de LIVE terugkijken op mijn FacebookPagina, klik HIER, of op mijn YouTube kanaal, klik HIER. Daar maak ik dit kaartje stap-voor-stap en neem ik je mee 'in mijn creatieve proces', want ik bedenk alles letterlijk tijdens de LIVE en geef je tips.


Leuk zijn ze he?! Die bijtjes?! 

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (komende maandag 29 januari) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Bedankt voor je bezoekje!! Tot gauw!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

4 opmerkingen:

  1. Wat is jouw floating techniek kaart super gaaf zeg. Je andere kaarten zijn uiteraard ook mooi, maar die floating kaart springt er voor mij echt uit. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie serie kaartjes en wat een leuk idee om een ijshoorntje te nemen voorde floating technique van de Liftchallenge! Gave uitwerking, Yvonne! Bedankt voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee en wat een super tof resultaat! Erg mooi. Lekkere productie heb je zo in 1 blogpost. Heel tof allemaal! Super leuk dat je er weer bij bent en bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superveel leuks weer in je blogpost! Je ijshoorntje voor de lift vind ik geweldig maar ook de bijzondere kleurencombinatie van je tweede kaart is er één om te onthouden. Het is weer echt genieten hier. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne