zondag 21 januari 2024

Stamping Sunday: Manly / Mainly Monochrome!

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Welkom op mijn blog!

Het is de 3e zondag van de maand en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! 

De opdracht van deze maand was voor ons: Manly / Maily Monochrome! Wat wil zeggen: een kaart in verschillende tinten van één kleur! En dan mannelijk :) Dat werd dus bij mij dit kaartje:


Ik heb alleen 'Starry Sky' gebruikt! Één van mijn favoriete kleuren. 

Helaas gaat deze kleur ons over een paar maanden verlaten.. Want het is een InColor 2022-2024! Mocht je nog iets van deze InColors willen bestellen, wacht dan niet te lang! 


Ik heb het cardstock gebruikt, de inkt en de Blends. Daarnaast gebruikte ik de bundel 'Reach for the Stars'. Zie onderaan dit bericht voor alle benodigdheden!!

Met Versamark inkt, witte embossingpoeder en de heattool kun je ook de teksten mooi opvallend en bijpassend maken.


Met de Blends kun je verschillende tinten creeëren. Ik heb op wit cardstock een vlak gekleurd met de donkere en lichte Blends, daarna de planeet uitgestanst en dan krijg je dit effect:


Met ander licht (lamplicht) zie de je Wink Of Stella beter! Zo geef je nog wat extra 'sparkle' aan je kaart! En op deze manier kan het best op een mannen-kaart ;) Ook op de gestanste witte sterren zit de Wink of Stella!


Dat was mijn bijdrage voor de hop! En nu hoppen naar de andere deelnemers!! Je kunt op de namen in de carrousel hieronder klikken! Veel plezier!




  De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (komende maandag 22 januari) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Bedankt voor je bezoekje!! Tot gauw!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer informatie!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne