woensdag 30 juni 2021

KleurenKaartenTeam juni

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Time flies.... Het is alweer de laatste woensdag van de maand! En dus: tijd voor het KleurenKaartenTeam van Martina! Benieuwd wat zij gemaakt heeft en wie er mee doen? Klik dan HIER!!

Alle deelnemers hebben weer een kaart gemaakt met de 2 kleuren van deze maand en dit is mijn bijdrage geworden:


De kleuren zijn: Neongroen en antraciet! 


Ik maakte ene tropisch mannen-kaartje, met een combinatie van 2 Stampin' Up! sets door elkaar: Timeless Tropical en A Good Man. Je vindt alle benodigdheden en bestelinformatie onderaan dit bericht. 


Ik heb op de achtergrond een grote ananas in wit geplaatst. Zo is hij niet heel opvallend, maar hij zit er wel ;) 


Ik ben heel benieuwd wat iedereen ervan heeft gemaakt! Dat vind ik alleen al zo luk om te zien iedere maand! Waar iedereen bedenkt met 2 kleuren! Je ziet wel eens dezelfde onderwerpen, maar juist ook heel verschillend. Ik probeer vandaag bij iedereen langs te komen en anders zeker morgen!

UPDATE: door familieomstandigheden red ik het dit keer niet om reacties achter te laten. Mijn welgemeende excuses hiervoor! Want normaal gesproken doe ik dit altijd wel.. Volgende keer zeker weer...

Veel plezier allemaal!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is MORGEN!! Donderdag 1 juli!
Een extra ingelaste bestelling! O.a. voor de DSP actie.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Alleen deze 2 keer geldt mijn actie nog!

DSP ACTIE 1 juli t/m 2 augustus


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

Voor de informatie over de gebruikte producten: Klik op de onderstaande afbeeldingen en bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 


Product List
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

20 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie kaart, prachtig.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zalige zomerse vakantiekaart in de KKT-kleurtjes. WOu dat ik hier in Zuid-Holland ook zo relax buiten kon zitten, maar zal hier dan echt wel onder de paraplu moeten...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig kaartje in de KKT kleuren Yvonne.
    Past goed in deze tijd van het jaar....bijna vakantie.....je krijgt er wel zin in als naar je kaartje kijkt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje! Zo leuk deze stempels en stansen. Erg leuk mannenkaartje. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele leuke vakantie kaart, mooie combinatie van stempels, echt een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe vaak hoor je niet dat mannenkaarten zo moeilijk zijn om te maken,jij laat zien hoe leuk het kan zijn, wat gaaf gemaakt 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt een relaxt zomers kaartje Yvonne...prachtig in deze kleuren ombinatie
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt, Yvonne. Lekker zomers.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke tropische kaart in de KKT kleuren, Yvonne!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is wel een hele toffe kaart!! Heel knap dat dat in 2 kleurtjes is gelukt.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aloha! Wat een mooie kaart!
    Ik ben bijna klaar met mijn blogrondje en dan zet ik mijn strandstoel er bij hoor 😂
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fijne kaart, helemaal in vakantiesfeer.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat heb je erg mooi gemaakt, al die laagjes op elkaar, geslaagd kaartje
    blij dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Yvonne,
    als je hier niet relaxed van wordt dan wet ik het niet meer. Het is een supermooie kaart met de kleuren van het KKT.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Yvonne, ja het is zo verschillend wat iedereen maakt. Vaak denk je dat ik daar nou zelf niet op kom.. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een LEUKE aloha-vakantie-mannen-kaart Yvonne.
    Ik hoop dat de familie-omstandigheden meevallen. Sterkte.
    Liefs Wilma 😃😃😃

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Yvonne,

    Wat maakte je een mooie zomerkaart! Ik zag ze vanmiddag al maar kon op mijn werkpc niet reageren. Nu pas tijd na een bestuursvergadering van ons theater...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een juweeltje weer Yvonne.Liefs,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een PRACHTIGE kaart. Zo een toffe relaxte sfeer.
    Ik heb met je verjaardag aan je gedacht, maar meer dan dat is niet gelukt, het zijn hier hectische maanden geweest.
    Hopelijk vallen de familiale omstandigheden mee.
    Ik ben wat later omdat de dagen zo druk waren, maar ik kom mijn belofte na. Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne