zondag 27 juni 2021

Stamping Sunday Bloghop - New (Specialty) DSP

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Het is zondag, leuk dat je vandaag even langskomt!

Het is de 4e zondag van juni en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! De opdracht van deze maand was voor ons: Paper Party!! We mochten allemaal zelf DSP EN Specialty DSP uitzoeken (designpapier) en hebben daar onze uitwerkingen mee gemaakt.
Dit zijn mijn uitwerkingen geworden: 


Ik heb gebruikt: Het nieuwe DSP 'In the Wild' uit de jaarcatalogus samen met stukjes 'Expressions in Ink' (goed-witte steepjes), maar ook vellum en Gold Foil.


Het grappige is, dit DSP is eigenlijk niets voor mij, dacht ik :) Ik ben helemaal niet van de tijger- en panter-printjes. Maar ik had nog wat restjes liggen van een share en wilde er toch wel eens iets mee maken! En dat is een kaart en een versierde jam-jar (ook te bestellen) geworden.


Voor de kaart heb ik alleen een tekst-stempel gebruikt, de rest is allemaal DSP! Ik heb alle planten en de tijger uitgeknipt. Ook het bloemetjes-papier komt uit dit pak! 


Een close-up:




Een gouden randje van Gold Foil, strookje wit/goud DSP en een schulprand onderaan van vellum, maken de kaart af. Ook de binnenkant is bewerkt:


Ik versierde ook een jam-jar met dezelfde producten.


Ik stanste een rondje voor op de deksel uit DSP en uit vellum om een tag te kunnen maken!


Het werken met dit DSP was veel leuker dan ik had verwacht hihi.. En als je DSP hebt: gewoon gebruiken!! Ik hoor vaak dat men het jammer of zelfs lastig vindt om erin te knippen of snijden, maar doe je dat niet, dan ligt het er over lange tijd nog! En zo kun je er iets moois van maken!


ACTIE
Vanaf komende donderdag 1 juli t/m 2 augustus krijg je 15% korting op geselecteerde pakken DSP! Zo ook deze! Mocht je iets willen bestellen, mag je dat doorgeven in een e-mail of bestel zelf in mijn webwinkel (betaling creditcard of Paypal en via mijzelf per bankoverschrijving/
betaalverzoekje of contant).

En dan nu verder hoppen! Ik ben weer heel benieuwd wat de anderen hebben gemaakt! Je kunt op de namen klikken om een kijkje te nemen.




Veel plezier!!
Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is volgende week maandag 28 juni.
DIT IS DE LAATSTE BESTELLING VOOR PRODUCTEN UIT DE VOORJAARSCATALOGUS!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Alleen deze 2 keer geldt mijn actie nog!




MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

Voor de informatie over de gebruikte producten: Klik op de onderstaande afbeeldingen en bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 


Product List
Mini Jam Jars
[155685]
€ 11,00
Gilded Gems
[152478]
€ 8,50
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

6 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje Yvonne.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful! I love the way you've used the details from the designer paper to create elements for your card and jar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such wonderful projects, Yvonne!!! Love all of the layers and little details! 😀💕

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooi setje Yvonne! Ik ben er helemaal weg van!! (en ik houd normaal ook helemaal niet van tijgerprintjes..)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh is this wildly set great! I am totally in love with it. Thank you a lot for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne