donderdag 24 juni 2021

Challenges Donderdag en meer inspiratie!!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo! Vandaag een nieuw berichtje, op deze Challenges Donderdag! Met een 3-tal kaartjes met een techniekje wat ik graag wilde uitproberen. Ik zag het de afgelopen weken steeds vaker voorbij komen: achtergrondjes maken met de Blends (alcohol markers van Stampin' Up!) en alcohol. Dus ben ik maandag aan de slag gegaan en ik kan je zeggen: het is zooooo leuk om te doen hihi.. Dus vandaag 3 kaartjes die daar uit voort gekomen zijn!


En deze eerste kaart is voor het Global Design Project #GDP297, klik HIER om naar het Challengeblog te gaan. Ik heb een stans uit de 'Artistic dies' set gebruikt, lint, twine en de tekst gestempeld met woorden uit 'Biggest Wish'. Dat is toch wel één van mijn favoriete sets op dit moment..


De achtergrond is gemaakt op vellum, met Blends en alcohol. Omdat ik er nog een workshop mee ga geven, wil ik nog niet alles verklappen ;) 


En als je aan het proberen bent, komen er meer 'probeersels' met andere kleuren en ook daarvan maakte ik nog wat kaarten. 


Deze twee zijn exact hetzelfde, alleen de basiskaarten zijn anders: wit en Bermuda Bay. Zo zien ze er meteen heel anders uit en ik wilde graag het verschil laten zien.


Welke heeft jouw voorkeur???


Ik ben zelf altijd van de witte achtergronden, lekker fris, zeker met fellere kleuren.


En als laatste nog een hele andere kaart:


De donkere achtergrond deed me een beetje aan een avondlucht denken en daar paste deze mooie, nieuwe stempelset goed bij: 'To the Moon'. De witte sterren zijn met de 'Craft Inkt' gestempeld. En ik vind de maan zo mooi! Ik heb er altijd iets mee, de maan... Iets magisch ofzo, ik weet het niet, hihi..


Dat waren de kaarten! Je leest alles over de benodigdheden en bestellen onderaan dit bericht.

WIST JE DAT???
Vandaag ALLE bestellingen boven 40 euro GRATIS verzonden worden? Rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn naar jouw voordeur! Mocht je nog iets willen bestellen, laat het weten! Ik help je graag!


Maak er en mooie dag van! 
Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 28 juni. DE LAATSTE VOOR PRODUCTEN UIT DE VOORJAARSCATALOGUS!!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Alleen deze 2 keer geldt mijn actie nog!




MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

Voor de informatie over de gebruikte producten: Klik op de onderstaande afbeeldingen en bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 

Artistic Dies
[155371]
€ 42,00
Opal Rounds
[154289]
€ 9,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de eerste kaart met witte basiskaarthet allermooist.Ik kijk uit naar je workshop,ik hoop digitaal.?Lieve groeten Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer gave kaartjes gemaakt Yvonne....zo leuk allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne