woensdag 31 januari 2024

KleurenKaartenTeam januari

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Er is weer een maand voorbij! Vandaag komt weer het KleurenKaartenTeam van Martina in actie!! Kijk even op de pagina van Martina voor haar eigen bijdrage(n) en voor de lijst met de namen van wie er meedoen deze maand! Klik HIER


De kleuren voor deze maand zijn: Donkerblauw met celeste. Die laatste kleur kende ik niet, maar Martina legde uit dat het uit de wielersport komt. Je ziet het op de afbeelding hieronder. Dit werden mijn kaartjes, in 'Blueberry Bushell' en 'Coastal Cabana'.



Het werd een mannenkaartje, gemaakt met 2 sets: Level complete (game-set) en de Online Only set Simply Sparkling (blikje)! Kan best toch samen?! 




Ik probeer zo snel mogelijk bij iedereen langs te komen! Ik weet niet zeker of het vandaag meteen lukt, maar ik kom langs ;)

Ter informatie:
De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (komende maandag 5 februari) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Bedankt voor je bezoekje!! Tot gauw!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer informatie.
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart weer!! Zo tof hoe je beide sets hebt gecombineerd. Lekker stoer!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaart, echt stoer!
    Leuk dat er weer zoveel deelnemers zijn vandaag, gezellig weer al die creaties in de KKT-kleurtjes vandaag!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave mannen/jongenskaart.
    Zeker passen het blikje drinken en de gamecontroler bij elkaar, denk dat veel jongelui die in werkelijkheid ook combineren.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend, ik kwam er niet zo echt uit met mijn kleuren, jij hebt het prachtig neergezet, helemaal de kleurtjes zoals het hoort
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje! Een echt jongenskaartje vind ik het! Mooi gedaan! Grotejes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker passen de 2 sets goed bij elkaar, leuk idee voor een mannenkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke mannenkaart, Yvonne! Combineert heel goed, deze verschillende stempels.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart voor de KKT. Echt super
    Creatieve Groetjes Claudia
    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie stoere en eigentijdse kaart heb je gemaakt. Leuk! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe stoere mannenkaart heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stoere jongenskaart Yvonne, Lieve Groet Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik twijfelde tussen coastal cabana en lost lagoon...
    Wat een toffe jongenskaart!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een stoere vrolijkt afsluiter van mijn kkt rondje. Heel tof gemaakt. X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne