donderdag 1 februari 2024

Challenges Donderdag & Nieuwe Sale-a-Bration

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Welkom op deze Challenges Donderdag op mijn blog :) Ik heb voor jullie vandaag weer inspiratie met challenge-kaartjes. Het zijn er 2 deze week! 

Ik begin met de nieuwe challenge van mijzelf en de dames uit mijn team, op onze speciale ChallengePagina op Faceook! Klik HIER om naar de pagina te gaan en mee te doen! 

Dit is mijn voorbeeldkaart: 


Wat is de challenge? 
Maak een Valentijnskaartje in de kleuren van de afbeelding! Je kiest zelf welke Stampin'  Up! kleuren (of anders) dit zijn voor jou, welke jij in huis hebt. De enige voorwaarde als je met ons mee wilt doen: Er moet IETS van Stampin' Up! opzitten. Verder ben je vrij! 


Ik koos voor mijn kaartje: Pecan Pie, Crumb Cake en Calypso Coral. De stempelset die ik gebruikte is een nieuwe set uit de voorjaarscatalogus: Thoughtful Expressions. 

De bloemen stempelde ik 2x en als je ze op een bepaalde manier tegen elkaar schuift, is het net een hartje :) De hartjes zelf komen uit de set Let's Talk, met de telefoon erin.

Dames uit mijn team die een voorbeeldkaart maakten voor deze challenge, houden een hop vandaag, inclusief mezelf :) 
Hop je mee op Facebook?? Dat kan vanaf mijn pagina: klik HIER.




De 2e kaart is voor het Global Design Project, klik HIER.


Het is een schets-challenge deze week:


Ik nam de schets heel letterlijk. Alleen het vaantje heb ik wat groter gemaakt, zodat de luchtballonnen erop passen. Ik maakte het kaartje tijdens mijn Facebook LIVE vanochtend. Je kunt hem daar ook altijd terugkijken, klik HIER



Of je kijkt hem op YouTube terug:




Nieuwe Sale-a-Bration items! 
Vanaf vandaag zijn er nieuwe producten die je kunt uitzoeken t/m het einde van de maand! Deze zijn verkrijgbaar NAAST degene die al bekend waren. Maar daarvoor zal gelden: op is op.



Ter informatie:
De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum (komende maandag 5 februari) en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende of nieuwe catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar!

Bedankt voor je bezoekje!! Tot gauw!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

----------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten?
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne