zondag 16 juli 2023

Stamping Sunday bloghop

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!

Bloghop start om 10uur / Bloghop starts at 10 o'clock! 


Hallo!! Welkom op mijn blog!

Het is de 3e zondag van de maand en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! 

En nu hoor ik je denken: Dat was toch de 4e zondag van de maand? Ja, dat klopt! Er waren 2 teams die hopten, op de 2e en op de 4e zondag van de maand en deze twee groepen zijn samen gegaan en hoppen nu op de 3e zondag van de maand! We gaan dus gewoon verder, maar nu gezellig met z'n allen! 

De opdracht van deze maand was voor ons: Bish Bash Bosh! Dat wil zeggen (ik kende de uitdrukking niet): een kaart maken met een tip en die dus uitleggen. En dit is mijn uitwerking geworden:



Wat is mijn tip? 'Mix en Match'!! En daarnaast: bewerk niet alleen devoorkant van de kaart, maar ook de binnenkant en maak er een bijpassende envelop bij! 

Mix en Match
Pak uit je kast stempelsets, bijbehorende ponsen/stansen en DSP, in een thema waar je een kaartje mee wilt maken. Bij mij was dat 'vakantie'. Ik had de uitgeknipte luiaardjes (uit Zoo Crew DSP) al een tijdje klaar liggen om iets mee te doen. Perfect voor een vakantie-thema! De Tropical Leaf set kwam de kast uit en de wereldkaart en dat werd deze kaart:


De kleur van de luiaard (Crumb Cake) werd de kleur van de wereldkaart en de bladeren werden Parakeet Party met Granny Apple Green. De teksten komen uit de set 'Next Destination'.


Met dezelfde producten maakte ik daarna ook de binnenkant van de kaart bijpassend:


En 'last but not least' ook de envelop! Overal zie je dezelfde producten en kleuren terugkomen! 


En dan nu: Hoppen!!

Vanaf nu hoppen we via een carrousel! Klik op de namen van de deelnemers: Veel plezier!!

Blog Hop Index


Onderaan dit bericht vind je alle gebruikte producten!
Wist je dat de BonusDays nog de hele maand lopen? Je ontvangt bij iedere 60 euro een voucher ter waarde van 6 euro! Die kun je inwisselen in augustus. Je spaart dus jouw eigen korting bij elkaar!!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijn weekend!!! Ik ben er zondag weer met een bericht voor een bloghop :)

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is morgen, MAANDAG, 17 juli!

Ook voor de Bonusdagen en de nieuwe Online Only producten! Zie onderaan dit bericht!

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial ©️ 2023

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Linen Thread
[104199]
€ 6,25
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

1 opmerking:

  1. Yvonne ... this is gorgeous. Love the detail on the inside of card and on the envelope. I can only imagine the delight when this card is gifted to a lucky recipient!! :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne