vrijdag 14 juli 2023

Challenges Vrijdag - nog net!

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Ook weer een lange post met veel verschillende kaarten!!

Challenges!! Ze zijn zo leuk om aan mee te doen! Dus ook deze week weer een 'Challenges' bericht, nog net op vrijdag, iets later dan jullie gewend zijn :)

De eerste kaart is voor de challenge van het Global Design Project #GDP402, klik HIER:


Het is een schets-challenge deze week! Ik gebruikte in plaats van de bloemen de leuke schildpadden uit de set 'Sea Turtle'! Wist je dat je deze maand bij iedere 60 euro aan bestellingen een voucher krijgt van 6 euro? Deze kun je in augustus inwisselen!


Ik heb de schildpadjes in 2 kleuren gestempeld, de schildjes los uitgeknipt en met dimensionals opgeplakt. De tekst komt uit de set 'Happy Labels'.

Dit zijn mijn swaps die ik maakte voor de DemoDag Zuid, ook met deze set! Die maakte ik 45 stuks, allemaal dezelfde! Beetje dezelfde kleuren: Lost Lagoon, Pretty Peacock en Crumb Cake. Hieronder ook nog met Pecan Pie!


Diverse keren per jaar organiseer ik voor de dames uit mijn team een 'envelop-swap'. Iedereen die meedoet, maakt in het thema van die keer een aantal kaarten, het aantal van de dames die meedoen en allemaal dezelfde. Iedereen stuurt de kaarten met bijpassende envelop naar mij en ik verdeel ze weer over alle deelnemers! Zo krijgt iedereen hetzelfde aantal kaarten weer terug, maar dan allemaal verschillende!!

De laatste ronde is pas bij iedereen aangekomen en kan ik dus laten zien! Dit was mijn bijdrage:


Zomerse kaartjes, met 'lemonade', gemaakt met de set 'So Refreshing' en de tekst uit 'Kindest Expressions'. 


Dit is zo'n leuke bundel om mee te werken! Ook het kleedje en de bloemen zitten in de set!


En dan als laatste een kaart voor de zomer-challenge van de dames uit mijn team en mijzelf, op de 'Het SU-per Team! Challenge Pagina' op Facebook, klik HIER.


Het is een challenge die 2 maanden loopt (normaal 1 maand) en met een thema: Zeg het met bloemen!


Doe je ook gezellig met ons mee??

Vandaag is hier de schoolvakantie begonnen! Dus de jongens zijn 6 weken thuis! Ik maakte een vakantiepakketje voor beide, met daarin o.a. een zakje snoep, met apenkoppen en banaantjes. Ik maakte er een label aan, gemaakt met de 'Little Monkey' set. Ik printte zelf de tekst 'We zijn apetrots op jou' om erbij te gebruiken.


En dat zijn we zeker!! Ze hebben het beide zo goed gedaan afgelopen jaar!


Dat was de hele rij! Ik hoop dat je er wat inspiratie uit hebt kunnen halen!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijn weekend!!! Ik ben er zondag weer met een bericht voor een bloghop :)

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende MAANDAG, 17 juli!

Ook voor de Bonusdagen en de nieuwe Online Only producten! Zie onderaan dit bericht!

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial ©️ 2023

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne