donderdag 13 juli 2023

KaartenBuffet @Home kaarten - 12e editie

   Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Let op: veel foto's, lang bericht! 


*EARTHEN TEXTURES*

...KaartenBuffet @Home kaarten! En laatste 'Create with Us' bijdrage...

Ik heb deze weken zoveel te laten zien, dat ik nu pas toegekomen ben aan de kaarten van mijn 12e online thuis-workshop 'KaartenBuffet @Home' van afgelopen zaterdag! Bij deze workshop stond de bundel 'Earthen Textures' centraal. Ik bedacht 6 heel verschillende kaarten, allemaal met deze bundel, om zo te laten zien dat je de bundel op veel verschillende manieren kunt gebruiken! In dit bericht zie je ze alle 6 in één berichtje.


De bundel stond ook centraal bij het 'Create with Us Tutorial bundel Team'. Dames die in juni een bestelling deden van 50 euro of meer, hebben deze gratis Tutorial begin juli in de mailbox ontvangen! Het was voor mij de laatste keer dat ik meedeed met deze groep. Ik heb mijn half jaar vol gemaakt en mijn stokje doorgegeven. Je kunt de tutorial met 15 werkbeschrijvingen ook nog los kopen voor 15 euro!

De 1e kaart maakte ik ook voor 'Create with Us', de overige 5 kaarten zijn exclusief voor het kaartenBuffet!

Daar komen ze, allemaal gemaakt met de Earthen Textures bundel als basis:










Ik hoop dat de dames die daaraan mee gedaan hebben/doen (je kunt het volgen wanneer je wilt, d.m.v. video's) de kaarten leuk vonden om te maken! Ik vond het SU-per om ze weer te bedenken! Je kunt vaak zoveel meer met een set dan je in 1e instantie denkt!!

De belangrijkste, gebruikte producten zie je onderaan dit bericht! Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag nog!!!

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende MAANDAG, 17 juli!

Ook voor de Bonusdagen en de nieuwe Online Only producten! Zie onderaan dit bericht!

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial ©️ 2023

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer info!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Paper Snips
[103579]
€ 13,50

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaartenserie Yvonne....de een nog mooier dan de ander....schitterend allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne