vrijdag 7 juli 2023

Challenges Vrijdag

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Leuk dat je (weer) even langskomt op mijn blog! Het is vrijdagavond en misschien heb je nu lekker weekend, of zelfs vakantie! GENIET ERVAN!!! Ik heb een berichtje voor twee challenges vandaag. Een dagje later dan normaal gesproken, maar het was een heeeele drukke en volle week, waardoor ik niet aan kaartjes maken toekwam. Maar vandaag heb ik er even tijd voor gemaakt!

Hier moeten de kinderen nog een weekje naar school. Ik maak altijd een vakantiepakketje voor de jongens en ik doe er in ieder geval een kaartje bij:


Ik gebruikte de kleuren-challenge van de Colour INKspiration challenge, #CI146, klik HIER:


Ik maakte een achtergrond met inkt en BlendingBrushes. De afdrukjes stempelde ik met Pebbled Path inkt (ik vond zwart te hard van kleur) en komen uit 'Fun on Wheels'. Ik vond de teksten heel toepasselijk en de fiets, step en het skateboard van de afbeeldingen gebruiken ze hier alle drie :) 


Ik heb ervoor gekozen de afbeeldingen zo te laten en niet in te kleuren. De achtergrond doet al genoeg! 


Een restje van de achtergrond en nog een toepasselijke tekst zitten aan de binnenkant geplakt!


De achtergrond maakte ik o.a. met een stencil/mask. Zie onderaan dit bericht voor productinformatie. 

En dan het 2e kaartje, weer heel anders!!

Ook dit kaartje is voor een kleuren-challenge, maar dan van het Global Design Project #GDP401, klik HIER. Een hele andere combinatie, dus een heel ander kaartje! 


Gemaakt met de 'Bird's Eye View' stempelset! De tekst komt uit de Nederlandse set 'Echt iets Bijzonders'.




De gebruikte producten zie je onderaan dit bericht! Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne avond nog!!!

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende MAANDAG, 10 juli!

Ook voor de Bonusdagen en de nieuwe Online Only producten! Zie onderaan dit bericht!

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------------


Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer info!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Blending Brushes
[153611]
€ 16,00
Linen Thread
[104199]
€ 6,25
Opaque Ovals
[161622]
€ 9,25
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne