zondag 18 juni 2023

Stamping Sunday bloghop - Paper Players

 Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!

Bloghop start om 10uur / Bloghop starts at 10 o'clock! 


Hallo!! Welkom op mijn blog!

Het is de 3e zondag van de maand en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! 

En nu hoor ik je denken: Dat was toch de 4e zondag van de maand? Ja, dat klopt! Er waren 2 teams die hopten, op de 2e en op de 4e zondag van de maand en deze twee groepen zijn samen gegaan en hoppen nu op de 3e zondag van de maand! We gaan dus gewoon verder, maar nu gezellig met z'n allen! 

De opdracht van deze maand was voor ons: Paper Players! Dat wil zeggen: een speciaal model kaart en/of het gebruik van DSP (designpapier). En dit is mijn uitwerking geworden:


Het werd een speciaal model EN gebruik van DSP! Ik gebruikte het 'Masterfully Made' DSP #161192, wat deze maand (juni) 15% is afgeprijsd! Je kunt het dus de hele maand juni voor €12.96 bestellen in plaats van €15.25. Dat scheelt toch mooi weer!

Het heeft hele mooie, heldere kleuren. Misschien een beetje druk, maar het deed me echt aan Oilily denken :) 

Op de voorkant zie je vlakken van het DSP en ik heb 3 bloemen uitgeknipt en op het bovenste vlak geplakt.


Het model is vrij eenvoudig, met een dubbelgevouwen voorflap, met daarop een extra vlak cardstock met DSP om te versieren. 


Ik heb de kaart met een lint eromheen dicht geknoopt. Als je de strik losmaakt, vouw je de kaart open en zie je ook de binnenkant! Ik heb echt alle flapjes, voor en achter helemaal beplakt met DSP, op een smal randje na, zodat je de witte randjes van het cardstock nog ziet.


De teksten komen uit de set 'Charming Sentiments'. 


En dit is de achterkant:


En dan nu: Hoppen!!

Vanaf nu hoppen we via een carrousel! Klik op de namen van de deelnemers:

Blog Hop Index

 Veel plezier!!!


Je vindt de gebruikte producten onderaan dit bericht, net als de bestel-informatie!

Mijn BOGO - Sale loopt nog t/m komende maandag! Je vindt HIER de uitleg! BOGO staat voor: Buy One Get One FREE!!!


Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is KOMENDE MAANDAG 19 juni!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor woensdag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

NIEUW & GRATIS! Create with Us Tutorial Bundle!

Vanaf nu ontvang je van mij GRATIS een PDF met heel veel ideeën en werkbeschijvingen als je bij mij een bestelling plaatst van 50 euro of meer! Iedere maand zet het team een bundel/suite centraal en maakt van een project foto's en een werkbeschrijving. Dit wordt gebundeld in een PFD die wij verspreiden onder onze klanten. Je ontvangt de PDF van mij in een e-mail aan het begin van de maand NA DAT je een bestelling hebt gedaan! Je kunt de PDF ook los bestellen, dan kost hij 15 euro.

 

Heb je in mei een bestelling gedaan? Dan heb je de 'Fresh as a Daisy' PDF in een e-mail op 
1 juni ontvangen! 

---------------------------------------------------------------------------------------


Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer info!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

3 opmerkingen:

  1. Gorgeous Yvonne! This is a busy paper, but you have showcased it beautifully. And love those fussy cut flowers highlighted on the front! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow!! That card shows off that paper so beautifully!! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simply stunning card, I love your fold as it does show off the paper perfectly!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne